Reliance Jio outages and service status in Jodhpur, Rajasthan
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- Reliance Jio generated 0 outage signals in the last 24 hours around Jodhpur, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Wi-fi and E-mail.
- Wi-fi (80%)
- E-mail (20%)
The latest reports from users having issues in Jodhpur come from postal codes 342001 .
Reliance Jio Infocomm Limited d/b/a Jio is an Indian mobile network operator. Owned by Reliance Industries and headquartered in Navi Mumbai, Maharashtra, it operates a national LTE network with coverage across all 22 telecom circles. Jio does not offer 2G or 3G service, and instead uses voice over LTE to provide voice service on its network.
Problems in the last 24 hours in Jodhpur, Rajasthan
The chart below shows the number of Reliance Jio reports we have received in the last 24 hours from users in Jodhpur, Rajasthan and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at Reliance Jio. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Jodhpur, Rajasthan
The most recent Reliance Jio outage reports came from the following cities: Jodhpur.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Wi-fi | 19 days ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
Reliance Jio Issues Reports Near Jodhpur, Rajasthan
Latest outage, problems and issue reports in Jodhpur and nearby locations:
-
Shivdan Singh (@itsshivachauhan) reported from Jodhpur, Rajasthan@reliancejio please increase the speed of Internet.Ek to lockdown or upar internet ki slow speed ne pareshan kar rakha h😂😂
-
garvit (@77garvit) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare now a days jio is not providing good Internet service.
-
Rj Rex (@RJ_REXX) reported from Jodhpur, RajasthanRequest all mobile operators of India support your customers & provide some free data or error free service for next couple of Days. @reliancejio @Airtel_Presence @VodafoneIN @BSNLCorporate @TRAI #lockdown #lockdownjodhpur
-
🏹🏹IMRAN KHAN 🏹🏹 (@samnsam786) reported from Jodhpur, Rajasthanhey @Airtel_Presence its looks like u are earning lot of money from last 6 months facing problem of call connect internet speed now time to switch to @reliancejio
-
Surya Prakash (@SuryaPr31161866) reported from Jodhpur, Rajasthan@reliancejio @ABdeVilliers17 @RCBTweets 4G network is very poor at my location
-
san tiago (@santiag23478030) reported from Jodhpur, Rajasthanwhen will i get jio 5 g in my area my city is already in 5g but i did not get 5g signal @reliancejio @JioCare @JioNews
-
Vikas Dhayal (@imvikasdhayal) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare I stay connected by 5 days and daily make calls on customer care but no good response very disappointed with you @reliancejio #never #use #RelianceJio
-
Ambika Singh (@AmbikaSingh014) reported from Jodhpur, RajasthanIt is so difficult to block bsnl @BSNLCorporate @BSNLINDORE number from another sim ,nobody picks up on their customer care number.Also my jio number which was in the same mobile is also jot getting blocked due to some unreasonable demand of an alternate jio number @reliancejio
-
pradeep vidhani (@pradeepvidhani) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare Know and then we heard about reliance Achivment but if we saw my experience with Jio not that good as my JioFi number data speed issues not resolved since last 1 yrs, I keep faith with reliance group and somehow I realize that you are not interested to resolve the
-
Ch. Teja Ram Jat (@jat_tejaramj) reported from Jodhpur, RajasthanDear sir you all are starting to increase tariff plan by giving excuses of govt. Charges or loss in business but not even try to improve your service.. @reliancejio @Idea @VodafoneIN @airtelindia @JioCare
-
pradeep vidhani (@pradeepvidhani) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare The whole day passed. You told me to message, we made our agony, but you did not even listen. You messed up your responsibility by saying the sent DM message. You have always been doing the same before. Jio is not solving problems nowadays but is creating problems.
-
kunal dhanadia (@dhanadia89) reported from Jodhpur, RajasthanWorst internet ever experienced in life @reliancejio not working properly in jodhpur from 4-5 days @JioCare please help otherwise i have to opt out from jio and switch to other network if you don’t care please tell.
-
Rakesh Kumar Gaur (@Rakesh342010) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare Complaint was lodged four days back. Your team says that range of signal is 8 meter. (but I am not getting in a radius of 8 meter). When we talked to customer care they advised me that my complaint shows as resolved. No answer to Who resolved it and when. Good customer service
-
Tarkeshwer Gaur (@taksh1994) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare @reliancejio stop reminding me that my offer is ending and recharge soon. I know this and I will not recharge either mine or my whole 10 family members number I did not get speed in KBPS since last 1.5 year after a lot of complaints. You are the worst network #jio #speed
-
Tarkeshwer Gaur (@taksh1994) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare @jio #jio I am getting 3 to 10 KBps speed right now. This is being since last 2 years and I keep tweeting about this. All times you have told that it will be fix in 6 mths bt It never. I can not even send whatsApp msg. Finally, I am going to have wifi at home and port no
-
Dr.Veena Moondra (@MoondraVeena) reported from Jodhpur, RajasthanDear team...We are experiencing very poor connection and data speed with your service. Try to troubleshoot and registered complaint but no response. Plz look in this matter. Thanks @JioCare
-
pradeep vidhani (@pradeepvidhani) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare Data network as well JioFi not working properly as speed is not properly. Kindly resolve soon
-
Kanaram Gehlot (@KanaramGehlot10) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare 1 ghante se network Nahin a raha hai plz SOL
-
Sharwan bhati (@Sharwan01904550) reported from Jodhpur, Rajasthan@JioCare Will solve my problem or not
-
Shivani ***** (@mutha_shivani) reported from Jodhpur, RajasthanSir I work at a law office and due to high speed we took jio fiber connection but from last few months it's not working at all. After registering online complaint from registered no. many time no action has been taken till date. @reliancejio @JioCare @JioFiberVoice
Reliance Jio Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Shubham Choudhari (@S_chaudhary_) reported@JioCare I have canceled my order because your service was absolutely third class and very disappointing. Now process my refund and return my money as soon as possible. I did not expect such poor service.
-
Sumanta Prakash Shee (@Sumanta1980) reported@reliancejio Frequent call drops and poor network quality(JIO)are becoming extremely frustrating. Important conversations get disconnected again and again. Telecom companies should improve service quality and ensure stable connectivity for users.#CallDrop #NetworkIssue #Telecom
-
Dr Sanjay Sinvhal (@sinvhal) reported@JioCare @TRAI @timesofindia most unreliable ISP. Internet down most of time at #Powai #Mumbai400076. Except for false assurance, no solution.
-
Akram khan (@Akramkhan4884) reported@reliancejio @RCBTweets Dear Jio Support Team, I had requested a prepaid SIM connection for mobile number 8595644840, but a postpaid connection has been activated instead. This was not requested by me. I kindly request you to convert this number to prepaid immediately or cancel the postpaid activation
-
Yashashvi Shekhawat (@YashashviShekh3) reported@JioCare so much time still requires, still i don’t get any resolution, what you guyss are doing 🫡@reliancejio such a bad experience ever.
-
RopanSsinha (@ruponsinha) reportedNot yet installed @JioCare Very poor service
-
Shrikant Shrivastava (@ImSkant) reportedWhat a bullshit service provided by @reliancejio @JioCare. It's more than a week and my internet is still not working. They are just giving dates. Lol. Thank you Jio for wasting my time and money. Your service is pathetic.
-
Divya T (@SymphonicalMind) reported@JioCare been 2 days and issue still not fixed.
-
VINEET DWIVEDI (@VINEETKUMARDW17) reported@JioCare I have already tweeted 3–4 times explaining that there are 5–6 Jio SIMs in our house and none of them get proper network inside the house. But instead of fixing the actual network issue, your team keeps giving settings-related suggestions for particular handsets.1/2
-
JioCare (@JioCare) reported@Sambit32927 @reliancejio Hi Sambit, we never want you to feel unheard. We tried to contact you over the call but unfortunately couldn't connect. Hence, request you to share an convenient date/time to contact you – Pooja