1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Daraura
BSNL

BSNL outages and service status in Daraura, Uttar Pradesh

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Daraura, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Daraura, Uttar Pradesh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Daraura, Uttar Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Daraura, Uttar Pradesh

Latest outage, problems and issue reports in Daraura and nearby locations:

  • dheer_ranjan7
    Dheer Ranjan Rai (@dheer_ranjan7) reported from Daraura, Uttar Pradesh

    Now you bloody service providers tell me what should I (customers) do now. Instead of showing fraud advertisement of my 4G speed is best, work on your Internet speed and network quality. And yes No hope from @BSNLCorporate atleast तुमलोग @BSNL मत बन‌ जाओ यार ।।

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @AftabAlam938882 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1211149175628) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • nitivan
    Matchless (@nitivan) reported

    @bsnl_care Mr Pravesh bhai, I sent my alternate number to you but no call so far. And still BSNL otp,calling doesn't work in the center of Bangalore. Who will set it right. @jm_scindia plz look in. I wrote many times.

  • prokasdatta
    prokas (@prokasdatta) reported

    @bsnl_care You can refer my last ticket BSNL-MH-2024-CU-12301735580300 for the details. Post that more than 1 year passed but till now there is no signal in my location. You can refer the DM as well.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @personalbl67987 Dear Customer, We are actively working on improving our network and are committed to providing better service. Your concerns are important, and we are continuously working to ensure a more reliable experience.   Regards, BSNL-Care (VikashT)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @GulistanNewsTV Dear Customer, Sorry for the inconvenience caused to you! We would like to inform you that our team is working on it, will get back to you with better resolution Thank you for your patience. Regards, BSNL- Care (Sahil)

  • soldierMunda
    Shera Sandhu (@soldierMunda) reported

    @BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.

  • BiswalSohel
    Sohel_biswal (@BiswalSohel) reported

    India calls itself a welfare state, but welfare also means reliable public services. We pay taxes on almost everything so accountability matters.Huge public money goes into BSNL yt people still depend on pvt operators for better service. Whr is the accountability, @PMOIndia?

  • MUKESH456130
    Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported

    @BSNLCorporate Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal barsMany business men students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network