BSNL outages and service status in Yelahanka, Karnataka
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 2 outage signals in the last 24 hours around Yelahanka, including 2 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Internet, Total Blackout, and Wi-fi.
- The most recent signal from this area was received May 13, 9:44 PM GMT+5:30.
- Internet (62%)
- Total Blackout (23%)
- Wi-fi (8%)
- Phone (8%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Yelahanka, Karnataka
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Yelahanka, Karnataka and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 14: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 01:50 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Yelahanka, Karnataka
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Bengaluru.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Total Blackout | 22 hours ago |
|
|
Total Blackout | 23 hours ago |
|
|
Internet | 6 days ago |
|
|
Internet | 11 days ago |
|
|
Internet | 11 days ago |
|
|
Total Blackout | 11 days ago |
Nearby cities with recent reports
3 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Yelahanka, Karnataka
Latest outage, problems and issue reports in Yelahanka and nearby locations:
-
Priyaa Arya (@priyaaarya) reported from Bengaluru, Karnataka@Lisa_Nova_Jena Bsnl died because of pathetic service.... would you prefer bsnl over airtel? similarly, if farmers will get better price than msp, they will prefer private companies... Its a choice farmers have... Like you had a choice between bsnl and airtel...Simple...
-
Deepak (@deepakchopu) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNL_KTK I had applied for bsnl broadband 1 month back I got the message from bsnl also that it has been activated but still wiring has not done when I call the concern person he says tomorrow tomorrow from past 15 days I am calling him but no response and very bad experience
-
Keerthi Vikas (@Keerthivikas) reported from Bengaluru, KarnatakaPhone landline is dead since August 13. The phone number comes under Karnataka - Bangalore - Vidyaranyapura BSNL telephone exchange. Number is 080-23641178. A complaint is already registered on the no. 23642198. Staff is no responding and saying insufficient people to fix problem
-
Hithacharan raju (@Hitacharan) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNL_KTK @BSNLCorporate @rsprasad Dear BSNL ur broadband service is pathetic , staff at BSNL Vijayanagar exchange have zero customer centricity. Had applied for broadband connection 7 days back , still there is no response. Person in-charge for this connection never takes call.
-
Venkata Giriappa. (@3f58ee17d4d34bb) reported from Bengaluru, KarnatakaNumber one service FTTH 777 subbort bsnl
-
Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, KarnatakaYes the best ftth number one in india for 777 per month. Support bsnl
-
Amit Kumar (@AmitKumar9531) reported from Bengaluru, Karnataka@djdiglipur @bsnlandamannic @DoT_India Every time we are facing same issue not a first I don't know what this bsnl is doing..
-
Sumit kannadiga (@KannadigaSumit) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNLCorporate @rsprasad Sir, request you to either privatize BSNL completely or set turn around time for quality service. Wasting huge infrastructure & money. Each service request for a month and additional charges collecting from customers by installation vendors.
-
Rajagopal.M (@RajagopalM12) reported from Bengaluru, Karnataka@PriyankKharge No salary to BSNL because mostly State Governments are utilising the service of BSNL but bills submitted by it are not paid by state governments in time As regards MNREGA utilisation certificates for amount earlier release are not submitted by the State Governments
-
Sudipta B ( সুদীপ্ত ) (@bsudipta81) reported from Bengaluru, KarnatakaDear @KPDetectiveDept @CPKolkata @KolkataPolice BSNL KYC FRAUD. CALL Received FROM 9339419620. I have recorded conversation. They are doing it through Quick support. কথায় ছিল হিন্দী টান... ওর kyc করে আমাকে জানান...
-
Venkata Giriappa. (@3f58ee17d4d34bb) reported from Bengaluru, KarnatakaGreat service by bsnl ftth cheapest number one india all the best. We support bsnl
-
திராவிடன் (@mmaheesh) reported from Bengaluru, Karnataka1) Jet Airways closed 2)Bsnl 54,000 jobs are in danger 3)HAL does not have money to pay salaries 4) Worst performance of ONGC till date 5)The 36 largest debtors are missing from the country. 6)45 years biggest unemployment rate 7)Five airports sold to Adani. Modiji😂😂😂
-
Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNLCorporate BSNL FTTH number one India with 52/26 Mbps speeds for the lowest plan 777 and 540gbs a month .support bsnl
-
Chandra Mohan (@chandramohanks2) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNL_KTK Either landlines or mobiles, poor service, mobiles doesn't work with BSNL Sims. How many customers are there with you as compared to Airtel or Jio? How many people have surrendered landlines and how many have ported from BSNL to other network providers?
-
Pramod Kadam (@PramodRoadtrip) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNL_KTK @BSNLCorporate Bsnl still facing problem since 1 week the internet speed is dead slow and we have complained many times and technician is not coming and answering the calls as well kindly help our landline numbe is 080-27688320
-
Rajagopal.M (@RajagopalM12) reported from Bengaluru, Karnataka@siddaramaiah @INCIndia @narendramodi BSNL is a public utility organisation It has to provide telecommunications to remote area of India while providing service it will spend more money on infrastructure WITHOUT expecting return to the organisation Further the officers and officials have become deadwood
-
krishna (@KrishnaSheela) reported from Bengaluru, Karnataka@ShyamalaChandr2 MTNL n BSNL boxes are redundant as hardly anyone uses their service.
-
ಕರಿಕಾಳ ಕಟಪ್ಪ▶️ (@Socialslack) reported from Bengaluru, Karnataka@blrcitytraffic Chalukya Hotel Signal is less then 30 secs!! With the density of traffic hardly 10-15 car passes per signal!!! Who is the Architect of the same.... Pathetic management .. Been 7 signals still not able to pass BSNL office..... Please manage
-
Muhammed Shoib (@Mds_shoaib) reported from Bengaluru, Karnataka@BSNLCorporate @TheMohan_rao BSNL never shows commitment to act on grievances. My land line is dead for last 6minth. No action yet
-
Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, KarnatakaGreatest service BSNL FTTH 51/26 Mbps for the lowest plan 777 and 540 gbs per month no outage for 120days except for power failure of few minutes Bengaluru .support BSNL
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Anamikaa6969 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. As per our previous conversation, we couldn't find your details. Kindly provide your address, connection (name and no.) and an alternate contact no. for better assistance. Regards, BSNL Care (Vikas)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sudhir_Jai_Hind Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint has been escalated, and you will receive a response shortly. Thank you for your patience. E1328149812553 Regards, BSNL Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
S.Rs (@RajasekaranSu18) reported@TamilBuster @PredatorVolk Yes. The inefficient incapable is in helm of railway power who only concentrate on Fame through New trains Fare increase ... now Bsnl getting spoil ... Never look in the side of 'correcting the system' functioning saving traveller's lives and unruly staff. I myself rtd so and so
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNLCorporate My favourite BSNL please check that like a dangerous disease which comes back again and again your gotan tower not provide 4 g service again and again, please take proper medication and rectify asap
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@cgm_mh_bsnl My broadband connection (No: 1852-299875) has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve this.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@SABYASACHI_IND Dear Customer, Greetings of the day! We have received an update from the concerned department: "4G installation and network fine-tuning are in progress and are expected to be completed by May 2026." Regards, BSNL Care (Pravesh)
-
Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported@bsnl_care Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal bars. Many businessme students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greeting of the day! We apologize for the inconvenience caused. Our team is working diligently on this once we receive any updates, we will notify you accordingly. Regards, BSNL-Care (Nishuka)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, Greetings of the day! We have received feedback from the concerned department stating that "The issue has been resolved". If you continue to experience any difficulties, please feel free to reach out to us for further assistance. Regards, BSNL Care (Neha)