1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Nalbāri
BSNL

BSNL outages and service status in Nalbāri, Assam

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Nalbāri, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Nalbāri, Assam

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Nalbāri, Assam and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Nalbāri, Assam

Latest outage, problems and issue reports in Nalbāri and nearby locations:

  • Biswajitoja
    biswajit (@Biswajitoja) reported from Tangla, Assam

    @BSNL_AS hopeless bsnl… no network for 3 consecutive days at

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • 69Ashokkr
    ashok kumar (@69Ashokkr) reported

    No one wants to identify the real problem (Ground realities). It is the best reason for the reduction of the customer base in DELHI like cities. In these areas there are huge opportunities for earning BUMPER REVENUE. Being a BSNL STAFF, I want to retain at least one number.😢

  • 5th_pass
    5th Pass (@5th_pass) reported

    @amativegoldy @AMIT_GUJJU Over ₹ 3 lakh crore down the drain in failed attempt to revive sick BSNL.

  • amkulkarni11
    ATUL KULKARNI 🇮🇳 (@amkulkarni11) reported

    @bsnl_care The message is copy and paste No concrete solution till date I have found on Nashik Maharashtra Indira nagar area next year Nashik is hosting Maha Kumbh mela festival 2026 All the Best BSNL with out Network

  • r_yellapu
    R S Kumar Yellapu (@r_yellapu) reported

    @bsnl_care please check my chat history and tickets history. ZERO support from BSNL.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @TarunKumarvats5 Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E097148015300 . Regards, BSNL Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • frnd899
    Mr. X (@frnd899) reported

    Some people were saying that ISRO will go in BSNL way if private parties get involved. BSNL became **** due to it's own incompetency, lethargic attitude and lack of new ideas/innovation.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pranavz7 Dear Customer, We're sorry to hear about your decision to switch to another service provider. BSNL is actively improving its services and hopes to welcome you back in the future. Please share any specific concerns or feedback. Regards BSNL-Care (Neha)

  • aspirantanil
    Anil Kumar (@aspirantanil) reported

    Pathetic service by BSNL FTTH @gm_jamnagar @bsnl_care . Internet service on landline no. 02898-299093 down since two days. No response from the bsnl representative. Complaint no. 115354726.

  • abhijit_ranchi
    Abhijit Bhattacharya (@abhijit_ranchi) reported

    @BSNLCorporate BSNL Self care App is not working properly. No bill is visible on the App. How can One pay their Post paid bill?