BSNL outages and service status in Murwāra, Madhya Pradesh
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Murwāra, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Murwāra, Madhya Pradesh
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Murwāra, Madhya Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 12: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 03:10 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Murwāra, Madhya Pradesh
Latest outage, problems and issue reports in Murwāra and nearby locations:
-
Ankit Akash (@AnkitAkash240) reported from Madai, Madhya Pradesh@BSNLCorporate Thank you bsnl My problem is solve in my area In this number 9224341694
-
ABHAY (@ABHAY_1980) reported from Murwāra, Madhya Pradesh@bsnl_mp Dear Sir Bsnl 3G mobile Network not working Properly In Tulsi Nagar Dubey Colony Katni from last 3-4 days kindly solve the problem my mobile no. Is 7649071272
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@m4_mii Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from the concerned department stating that the issue has been marked as ''RESTORED NOW " If you are still facing the same issue, please feel free to contact us. Regards, BSNL Care(Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint (E1226149347025) has been escalated, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL-Care (Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@santosh_go93817 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E101148112001. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Abhishek)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@SABYASACHI_IND Dear Customer, Greetings of the day! We have received an update from the concerned department: "4G installation and network fine-tuning are in progress and are expected to be completed by May 2026." Regards, BSNL Care (Pravesh)
-
Shivam (@ShringiShivam) reported3. I was Always supportive of Dr. Rajan Framework that, smart minds never comes back to India once they Left for higher education, meanwhile in China is was complete opposite. 4. India never rewards invention, Companies like ISRO could become like BSNL in sometime.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Cpprajapat07 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
Aftab Alam (@AftabAlam938882) reported@bsnl_care No signal my area pincode 274802 barwa ratanpur mathiya Sager sirsiya ,s tower is not working My area no signal / emergency call only Bsnl is slipping in kushinagar
-
Sukhjinder Pal (@SukhjinderPal) reportedAt present in India, @airtelindia is the only true 5G network, @reliancejio sucks. Even at exact same point, airtel works like a bullet train whereas jio struggle to maintain even 4G speed. V! and BSNL were never in the competition.
-
Kashyap Joshipura (@KJoshipura) reported@AdvanceDexter I have paid advance subscription to BSNL….however Landline Internet are not working since 26042026….BSNL is saying that COPPER CABLE repairing is unfeasible. Wanted my consent for FTTH not interested for FTTH…BSNL should refund my advance amount.
-
R S Kumar Yellapu (@r_yellapu) reported@bsnl_care please check my chat history and tickets history. ZERO support from BSNL.