BSNL outages and service status in Kālimpong, West Bengal
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kālimpong, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Kālimpong, West Bengal
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kālimpong, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Kālimpong, West Bengal
Latest outage, problems and issue reports in Kālimpong and nearby locations:
-
Bishal Garg (@GargBishal) reported from Kālimpong, West Bengal@reliancejio great network jio . Since 2 days i am unable to call from my jio no to bsnl no really great .. i generated port out request i received a call in next 2 mins . But till now i am unable to connect to bsnl no . ******* *** service jio
-
Bishal Garg (@GargBishal) reported from Kālimpong, West BengalTo make call from my jio no to bsnl no . So it's done now hopeless service thanks . Tom i am changing my service provider .
-
Dr. Ujjal Kumar Pati (@dr_ujjalkrpati) reported from Kālimpong, West BengalNo network in BSNL since yesterday . Sometimes network available but no call can be made either incoming or outgoing. The whole area facing the same problem at Rongo, West Bengal (pin 735206). Inform customer care, still no response. @BSNLCorporate @DoT_India @BSNL_KOTD
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@vikashk86840420 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
Vaskar (@vaskardey7) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 We need bsnl but it should be good network quality
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sudhir_Jai_Hind Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint has been escalated, and you will receive a response shortly. Thank you for your patience. E1328149812553 Regards, BSNL Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)
-
BAS (@bas2279) reportedBsnl can you fix the network issue
-
ठा. अनिल सिंह (@AnilSingh_007) reportedFrom the last hour there is a very low speed of @BSNLCorporate internet. The Internet reduces the connection after a particular interval. Voice quality, during the call is also a big issue. When these issues will vanish while others are ready to join the 6G club. Wake Up BSNL
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@PratickKumar95 Hi, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution. Your complaint(E1422150289435) has been escalated to the department and you can expect a response shortly. We appreciate your patience. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Yomplaint has been created on the helpdesk with the docket number E1326149674211. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)