1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Gohpur
BSNL

BSNL outages and service status in Gohpur, Assam

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Gohpur, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Gohpur, Assam

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Gohpur, Assam and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Gohpur, Assam

Latest outage, problems and issue reports in Gohpur and nearby locations:

  • MITUHAZARIKA3
    MITU HAZARIKA (@MITUHAZARIKA3) reported from Gohpur, Assam

    @bsnlassamcircle How can i apply for bsnl broadband connection in my area. I was try in website but they not respond and i go to bsnl office they not help me. They says that no one use in your so we dont do that. Please help me in this case and provide me bsnl broadband.

  • MITUHAZARIKA_
    MITU HAZARIKA (@MITUHAZARIKA_) reported from Gohpur, Assam

    @BSNL_AS How can i apply for bsnl broadband connection in my area. I was try in website but they not respond and i go to bsnl office they says that no one use in your area so we dont do that. Please help me in this case and provide me broadband. My mobile number is 9435516640.

  • MITUHAZARIKA_
    MITU HAZARIKA (@MITUHAZARIKA_) reported from Gohpur, Assam

    @BSNL_AS I go to the BSNL Office but they also not responding and say no one use in your area so they don’t help me. They says if you want this then pay almost 15000/- money for new connections. They says it’s for fiber cable money. My mobile number 9435516640.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @raghuvalangai Dear Customer, Greeting of the day! We apologize for the inconvenience caused. Our team is working diligently on this once we receive any updates, we will notify you accordingly. Regards, BSNL-Care (Nishuka)

  • AnilSingh_007
    ठा. अनिल सिंह (@AnilSingh_007) reported

    From the last hour there is a very low speed of @BSNLCorporate internet. The Internet reduces the connection after a particular interval. Voice quality, during the call is also a big issue. When these issues will vanish while others are ready to join the 6G club. Wake Up BSNL

  • TheRakshaka
    🅺🅰🆁🅼🅰 (@TheRakshaka) reported

    @bsnl_care But now T-Mobile says that bsnl has not done roaming agreement as they phased out 2G -3G network It's not my fault you people are cheating the honest coustomer and that too increasing the IR tariff which was earlier 167 for 90 days

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • Sundar9122024
    Sundar (@Sundar9122024) reported

    BSNL network gone again during live market! Huge risk while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no square-off access. Traders can lose lakhs because of your unstable connection. Fix your service or stop claiming reliability. #BSNL #StockMarket #Kite

  • vijaykvis
    vijay kumar (@vijaykvis) reported

    @shyampsunder @amitabhk87 @annamalai_k It has everything to do with corruption. Bring a failed model, make certain groups supply cheap quality products and then they all go out of service. No business model, no incentives for running honest business. As I said, we saw this with BSNL.

  • MkGandhi1123146
    DESH KA BACCHA (@MkGandhi1123146) reported

    Why are you not replying to me if I am true don't reply to me ok your low class service i converting my sim after 90days into vi a greatest company in india jio a greatest company in india or bsnl this company have too quality service comparing you @Airtel_Presence @airtelnews

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Pruthviraj18_87 Dear Customer, We have received remarks from the concerned department stating that the issue has been marked as ''issue has been resolved." If you are still facing the same issue, please feel free to contact us. Regards, BSNL Care(Sonu)