1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Dhule
BSNL

BSNL outages and service status in Dhule, Maharashtra

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Dhule, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Dhule, Maharashtra

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Dhule, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Dhule, Maharashtra

Latest outage, problems and issue reports in Dhule and nearby locations:

  • hemantrockon
    Hemant Agrawal (@hemantrockon) reported from Dhule, Maharashtra

    @sdsharmapune @BSNL_MH @cgm_mh_bsnl @arvind9963 @neerja_tiwari @psinghku @sudhirk200 @pgm_cm_mumbai @sangrawal @BSNLCorporate @TRAI And all false answers kabhi cable nahi kabhi admi nahi u know sirji all works on internet. Today internet is lifeline and @PMOIndia sir also had announce digital india but know service from goverment department bsnl

  • bhavsardhanu
    Dhananjay N Bhavsar (@bhavsardhanu) reported from Dhule, Maharashtra

    @BSNLCorporate Internet is not working since yesterday on my bsnl number, please solve the issue asap. The main issue is internet is not getting connected and if gets connected; only 2G.

  • patilvk
    Vivek Patil (@patilvk) reported from Dhule, Maharashtra

    Once again experience of poor customer care at #BSNL office in Dhule. A simple task of replacing micro SIM with nano SIM could not be achieved after spending 45 minutes and one visit to the office. @BSNLCorporate

  • hemantrockon
    Hemant Agrawal (@hemantrockon) reported from Dhule, Maharashtra

    @BSNL_MH @cgm_mh_bsnl @arvind9963 @neerja_tiwari @psinghku @sudhirk200 @pgm_cm_mumbai @sangrawal @BSNLCorporate Bsnl don't solve issue big name big words but they don't care for they 70years old customer how they will

  • patilvk
    Vivek Patil (@patilvk) reported from Dhule, Maharashtra

    @CMDBSNL went to BSNL office today for converting old micro sim to nano SIM..Had very bad experience, could not do it. No option left than MNP.

  • hemantrockon
    Hemant Agrawal (@hemantrockon) reported from Dhule, Maharashtra

    @BSNL_MH @cgm_mh_bsnl @arvind9963 @neerja_tiwari @psinghku @sudhirk200 @pgm_cm_mumbai @sangrawal @BSNLCorporate Always I m complainting to bsnl office and senior no response form them they don't care at all they only need money monthly soon will complaint @TRAI even I will move to consumer court

  • hvagrawal
    Hemant Agrawal (@hvagrawal) reported from Dhule, Maharashtra

    Government has launched #DigitalIndia @digitalindia it is very nyc goverment is running with technology but sir please solve Internet issue ...Without Internet ntng is happening this days ... And we apply to bsnl they don't provide the connection in one year also

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • pranavz7
    Pranav Shastri (@pranavz7) reported

    @lenkite @dakshinapata > I don't care whether BSNL or Jio. I want better service for my money. > This ISP is providing the internet for around the same price. > When money is involved emotions don't work. > I will watch BSNL's downfall drinking tea. All of its arrogant boomer employees go home.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • Flopx5911
    Flop_X (@Flopx5911) reported

    Dear @BSNLCorporate, Amazing service by BSNL 👏 My WiFi stops working every 2–3 days since installation, and now it has been completely dead for the last 2 days. The local team neither answers calls nor replies on WhatsApp. But yes, they were very quick to collect 6 months’ advance payment so that customers can’t even switch to another provider easily. At this point, we are paying not for internet service, but for frustration and ignorance. If this is the level of support BSNL provides, then “Digital India” is truly in safe hands. Kindly resolve the issue instead of ignoring customers. #BSNL #BSNLFTTH

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjay787898 Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "As per the Reply Reced JTO Neemrana, Restoration work underprocess will be resolved as soon as possible." Regards, BSNL Care (Kusum)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VinodRadheshyam Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E096147977758 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @rabindrakisan Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1028148476523. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care

  • sandipan1972
    sandy_I23 (@sandipan1972) reported

    @bsnl_care Your email link doesn't work/open. It's a telling testimony of bsnl service

  • clifftondesouza
    cliffton desouza (@clifftondesouza) reported

    @bsnl_care There is no power backup in the substation of BSNL power goes of the broadband is also going off and it will function after the power is charge I am very sorry for the BSNL service in my location if there is an emergency it will face difficulty