1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Assagao
BSNL

BSNL outages and service status in Assagao, Goa

Some problems detected

Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.

Full Outage Map
  • BSNL generated 1 outage signal in the last 24 hours around Assagao, including 1 direct report.
  • The most common problems reported in this area mention Wi-fi.
  • The most recent signal from this area was received May 10, 8:59 PM GMT+5:30.
  • 100% Wi-fi (100%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Assagao, Goa

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Assagao, Goa and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 11: Problems at BSNL

BSNL is having issues since 02:10 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Assagao, Goa

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Panaji.

CityProblem TypeReport Time
Panaji Wi-fi 22 hours ago
Panaji Total Blackout 3 months ago
Panaji Wi-fi 3 months ago

Nearby cities with recent reports

Panaji

1 recent signals

22 hours ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Assagao, Goa

Latest outage, problems and issue reports in Assagao and nearby locations:

  • KrishnaGawas21
    Krishna Gawas (@KrishnaGawas21) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate @DoT_India You as Govt regulatory body. Please help me, highlighting since last 2 years now. Let me know where I can complain & get this resolved once for all. @consaff Please note this is violation of my Consumer rights I am being charged for something I don't use by BSNL 2/2

  • RebelloOswald
    Oswald Rebello (@RebelloOswald) reported from Panaji, Goa

    @AmitShah @narendramodi BSNL has terrible staff. Lazy, arrogant, corrupt, linesmen demand money, complaints not looked into, customer care phones r off the hook, spare parts unavailable, total mess. Not worth crap ! Waste of public money. BSNL customer review.

  • mohnish231
    Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate Issue not resolved. Line dead for past 1 month. And bills generated on time by bsnl. I may not pay the bill till my issue is resolved.

  • mohnish231
    Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Aldona, Goa

    @BSNLCorporate It's a routine with GOA BSNL. very slow in responding..

  • rich_alp
    richard (@rich_alp) reported from Guirim, Goa

    @ViCustomerCare @airtelnews @JioCare all this network so bad hope bsnl come faster with 4g network or even 3g network is fine better then losing wasting money network all this 3 network pay tax but not get network which is bad for customers n trai is not helping in our country

  • SuhedhS
    suhedh s shirodkar (@SuhedhS) reported from Māpuca, Goa

    @BSNL_MH @BSNLCorporate @cgm_mh_bsnl 0823-2272637 Internet not working for last 8 days. siolim Goa BSNL contractor not taking Complain seriously. Hopeless workers. Fed up of calling bsnl office. Now they wont do anything till sunday. Only free payment the want.😡😡😡

  • KrishnaGawas21
    Krishna Gawas (@KrishnaGawas21) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate Unfortunately this case assignment never work for us. BSNL FTTH is out for 3 complete days in our area.. I ended up at my Relative's house in another city to work & today when I return network is still not restored. @DoT_India @consaff 1/2

  • mohnish231
    Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Aldona, Goa

    @BSNLCorporate @GoI_MeitY why should I pay bsnl phone bills when service is always out of order..

  • dcosta_alex
    Alex simon Dcosta (@dcosta_alex) reported from Saligao, Goa

    @melitabarretto @pgm_goa_bsnl I would suggest to switch to Ethernet express or any other service provider. BSNL is useless. I have taken new connection of Ethernet and their service is very good.

  • carl_de_souza
    Carl de Souza (@carl_de_souza) reported from Cunchelim, Goa

    Sorry for the late post! I humbly request BSNL to sort out noisy line issue with our landline 0832-2264999. It’s been a year despite several complaints & staff responses stating “don’t expect too much clarity from landline” #TalkToCGMBSNLMH @cgm_mh_bsnl

  • Sandippatil_Can
    Sandip Patil (@Sandippatil_Can) reported from Panaji, Goa

    @BSNLCorporate @TRAI I m getting busy call whenever i m calling someone from my landline....... Landline no 08322239069 Complaint was raised last time with local bsnl authorities but it is still nt resolved..... Pls resolve issue.......

  • KrishnaGawas21
    Krishna Gawas (@KrishnaGawas21) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate @DoT_India BSNL FTTH out in Colvale/ Nadora Area, Pin-403513 for more than 48 hours now.. Customer A/c ID is 1026254161. @consaff BSNL FTTH is out 10 days in any given month. This is serious violation of my consumer right. Please take stringent action on BSNL.

  • RebelloOswald
    Oswald Rebello (@RebelloOswald) reported from Panaji, Goa

    @Swamy39 Not worth continuing with BSNL at least as the staff is lazy, incompetent, care a damn attitude, officers r corrupt, service is pathetic, spare parts not available, hundreds of problems. Waste of public money.

  • mohnish231
    Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Panaji, Goa

    @BSNLCorporate Bsnl Panaji not attending to our complains. complaint about phone number 0832-2437337 is registered on August 5th 2021, with registration number as 1056383766. Please look into the matter at an earliest.

  • Amar144Chavan
    Amar Chavan (@Amar144Chavan) reported from Cunchelim, Goa

    @BSNLCorporate @PMOIndia #Bsnl not resolved any problem #Bsnl there multiple are problems network wrong msgs.

  • mohnish231
    Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Aldona, Goa

    There has been no response from the support team of bsnl, neither the BB services are restored. Whom should we contact.? @GoI_MeitY @BSNLCorporate

  • rich_alp
    richard (@rich_alp) reported from Guirim, Goa

    N guy bsnl work better then vi jio n airtel in I stay in over sea network problem they pay u money back let it b 1 min or 1 hr or day in india is the only country which make the customer suffer for anything

  • Durgeshkorgaon2
    Durgesh korgaonkar (@Durgeshkorgaon2) reported from Māpuca, Goa

    @kikani_nilesh @BSNLCorporate We were having BSNL more then 20 years. just 5 months ago due to road construction the wireing were damaged i know their service is not good but for just to keep landline service in my house

  • KrishnaGawas21
    Krishna Gawas (@KrishnaGawas21) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate @cgm_mh_bsnl BSNL FTTH is out in our Area- Nadora Bardez Goa- 403513. Resolve ASAP. Telephone No:-08322959769  Account No:- 1026254161 @CMDBSNL I am struggling to get these issues resolved since last 2 years now. BSNL FTTH is out 10 days in any given month.

  • SuhedhS
    suhedh s shirodkar (@SuhedhS) reported from Māpuca, Goa

    @BSNLCorporate 0832-2272637 internet not working for last 4 days. No action taken even after complaining to bsnl office in siolim. @BSNL_MH

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pradeep63419646 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1133148697945. Regards, BSNL Care (Kusum)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Cpprajapat07 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E116148768763 . Regards,  BSNL-Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @MustaqAhmedd Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E096147901107). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)

  • Peregrine_fal
    Peregrine (@Peregrine_fal) reported

    @dakshinapata Bro yes HMT didn't adopted quartz technology, whose fault is that? HAL failed produce jet engine, failed supply Tejus, AMCA didn't takeoff. BSNL whatever they may have, what is the use when you cannot satisfy customer requirement.

  • dipankundu22
    Dipan Kundu (@dipankundu22) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 VOLTE service is not available with BSNL. Using WB circle sim in Andhra Pradesh..

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @venkadais Dear Customer, VoWiFi will be supported on around 80 Samsung models via a software update, rolling out from April 2026 and expected to complete by June 2026. Regards, BSNL-Care(VikashT)

  • raghuvalangai
    raghuraman (@raghuvalangai) reported

    @bsnl_care Please change the battery backup and generator and solar battery backup in that valangaiman Papanasam road bsnl tower again and again the same issue happening in that tower please change the battery backup and generator and solar battery backup in main bsnl tower

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @MrSubhadipHazra Dear customer, If you have received the BSNL SIM, please wait for some time. You will be received the PIN through an SMS. Regards, BSNL Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @partha_papu Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your issue (E0722147056180) and will get back to you with a better resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Neha)