BSNL outages and service status in Amarpātan, Madhya Pradesh
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Amarpātan, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Amarpātan, Madhya Pradesh
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Amarpātan, Madhya Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Amarpātan, Madhya Pradesh
Latest outage, problems and issue reports in Amarpātan and nearby locations:
-
धर्मयोद्धा(TheCrusader) (@blessedbuddy77) reported from Amarpātan, Madhya Pradesh@actormanojjoshi @mohitbharatiya_ @ChouhanShivraj U are lucky u have no we mp people also dont have his no even bsnl network is not coming since last 7 days and complained to all on twitter
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Dilip Nathani (@dilip_nathani) reported@BSNLCorporate my parents were told that they can replace the BSNL landline to FTTH connection and no additional charges will be incurred. But now, they are getting 3x of bill. How can we resolve this issue? It is in vadodara
-
Adv Sambamoothy (@NSambamoorhy) reported@BSNLCorporate @TelecomTalk Dear Bsnl before attracting New costumers please do justify to existing customers... Fir the past six months I appealing about network issue in my area but till now no solution
-
Shrey Mehrotra🧑💻🔱 (@mehrotra_shrey) reported@ViCustomerCare I had raised my query to port my number from bsnl to vi 4 days ago and till now it is not ported. I was told it will be ported in 3 days. I have received the sim and it is also showing the network but BSNL sim is still active.
-
Vishal (@toxicharami) reportedHey Team @BSNLCorporate & @BSNL_RJ I’ve been using BSNL Fiber since 2019, but recently the internet speed and service quality have become very poor. On top of that, my monthly bill suddenly increased from ₹943 to around ₹1883 without any proper prior information.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BaruahBhup46320 Dear Customer, Greetings of the day! For further assistance, please feel free to reach out to our BSNL customer care helpline at 1800-180-1503, or visit your nearest BSNL office for personalized support. We are here to help! Regards, BSNL Care (Avantika)
-
Pranav Shastri (@pranavz7) reported@lenkite @dakshinapata > I don't care whether BSNL or Jio. I want better service for my money. > This ISP is providing the internet for around the same price. > When money is involved emotions don't work. > I will watch BSNL's downfall drinking tea. All of its arrogant boomer employees go home.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@KChowdaiah Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0916147761423. Regards, BSNL Care
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
Prosenjit Raha (@Againstcbse_100) reported@narendramodi it's really request to our honarable prime minister to see the problem of hike price in telecom industry and also see the validity problem because bsnl price is cheap is ok but networkproblem also cse centre is also not available near myhouse,please hope you help us
-
🇮🇳🇮🇳Amit Kumar🇮🇳🇮🇳 (@Amitkum62843873) reported@BSNLCorporate As per your customer care associate, she told me that invoice paper not available at BSNL SELFCARE app, if i recharge through my prepaid sim. Is it correct? I want my INVOICE PAPER