1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Williamnagar
BSNL

BSNL outages and service status in Williamnagar, Meghalaya

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Williamnagar, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Williamnagar, Meghalaya

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Williamnagar, Meghalaya and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Williamnagar, Meghalaya

Latest outage, problems and issue reports in Williamnagar and nearby locations:

  • ziaarul
    Ziarul sheikh (@ziaarul) reported from Williamnagar, Meghalaya

    @BSNLCorporate Bsnl sucks ,switching to #jio . pathetic service in williamnagar East garo hills meghalaya #shame

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Cpprajapat07 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)

  • RajasekaranSu18
    S.Rs (@RajasekaranSu18) reported

    @TamilBuster @PredatorVolk Yes. The inefficient incapable is in helm of railway power who only concentrate on Fame through New trains Fare increase ... now Bsnl getting spoil ... Never look in the side of 'correcting the system' functioning saving traveller's lives and unruly staff. I myself rtd so and so

  • dddesai28
    ImDD (@dddesai28) reported

    @JM_Scindia Sir I have come to USA for 6 months & have bsnl sim but I don't get any network here though I hv dual international sim & IR activated. I don't get OTPs. Kindly guide me what to do.

  • SambathR1987
    Sambath Rajendran (@SambathR1987) reported

    BSNLCorporate @BSNL_CHTD BSNL FTTH at Maraimalai Nagar giving only 7–9 Mbps instead of promised 25 Mbps with frequent disconnections. Complaint raised multiple times since 26.04.2026, still no fix or response from vendor Karthikeyan. Please resolve immediately.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Cpprajapat07 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E116148768763 . Regards,  BSNL-Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjay787898 Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "As per the Reply Reced JTO Neemrana, Restoration work underprocess will be resolved as soon as possible." Regards, BSNL Care (Kusum)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • wannbe_secular
    Wanna be Secular (@wannbe_secular) reported

    @Airtel_Presence I went to an Airtel Retail on Thursday (7th May) to port a BSNL No. to Airtel. Retailer told me that the no. would be ported on Sunday. I have received the 4G signal, but both data connectivity and Volte are not working right now. I need help regarding this

  • r_yellapu
    R S Kumar Yellapu (@r_yellapu) reported

    @bsnl_care please check my chat history and tickets history. ZERO support from BSNL.