BSNL outages and service status in Ramagundam, Telangana
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Ramagundam, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Ramagundam, Telangana
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Ramagundam, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Ramagundam, Telangana
Latest outage, problems and issue reports in Ramagundam and nearby locations:
-
Venugopal Mundada (@Venugopalrdm) reported from Ramagundam, Telangana@BSNLCorporate @bsnl_tt @CgmTelangana Sir please restart BSNL 2G SIGNALS IN RAMAGUNDAM B COLONY AREA SINCE LAST 24 HOURS THERE IS NO SIGNAL... Pin code :505208
-
Venugopal Mundada (@Venugopalrdm) reported from Ramagundam, Telangana@BSNLCorporate @bsnl_tt Sir please restart BSNL 2G SIGNALS IN RAMAGUNDAM B COLONY AREA SINCE LAST 24 HOURS THERE IS NO SIGNAL... Pin code :505208
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Abhijit Bhattacharya (@abhijit_ranchi) reported@BSNLCorporate BSNL Self care App is not working properly. No bill is visible on the App. How can One pay their Post paid bill?
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@HirenDholariya3 Dear Customer, To port to BSNL, SMS "PORT (Your Number)" to 1900 for a UPC. Visit a BSNL store with your ID, photo, and UPC to complete the process. Porting takes 3-7 days, and you'll receive a new BSNL SIM while retaining your number. Regards, BSNL Care(Pravesh)
-
Flop_X (@Flopx5911) reportedDear @BSNLCorporate, Amazing service by BSNL 👏 My WiFi stops working every 2–3 days since installation, and now it has been completely dead for the last 2 days. The local team neither answers calls nor replies on WhatsApp. But yes, they were very quick to collect 6 months’ advance payment so that customers can’t even switch to another provider easily. At this point, we are paying not for internet service, but for frustration and ignorance. If this is the level of support BSNL provides, then “Digital India” is truly in safe hands. Kindly resolve the issue instead of ignoring customers. #BSNL #BSNLFTTH
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sPuNk_11 @DoT_India @TRAI Dear Customer, We have already responded to your DM. Please check your messages for our reply. Regards, Bsnl-Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Raviranjan2345 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0729147202371. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
Vijay Kumar Dubey (@VD_VIJAYDUBEY) reported@IndiaPostOffice Dear India PO, Your complete failure to resolve the ongoing BSNL network issue at the PO Dhera is pushing common people into daily harassment and helplessness. This level of inefficiency clearly shows that neither PO nor BSNL is serious about running essential public services.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@ThestandpointB Dear Customer, We apologize for the inconvenience you have faced. Please be assured that our team is actively working on resolving the issue (D271142215781) and will provide you with a better solution soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL Care (Kiran)
-
sandy_I23 (@sandipan1972) reported@bsnl_care Your email link doesn't work/open. It's a telling testimony of bsnl service