1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Hoodi
BSNL

BSNL outages and service status in Hoodi, Karnataka

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 2 outage signals in the last 24 hours around Hoodi, including 2 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Internet, Total Blackout, and Wi-fi.
  • The most recent signal from this area was received May 13, 9:44 PM GMT+5:30.
  • 62% Internet (62%)
  • 23% Total Blackout (23%)
  • 8% Wi-fi (8%)
  • 8% Phone (8%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Hoodi, Karnataka

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Hoodi, Karnataka and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Hoodi, Karnataka

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Bengaluru.

CityProblem TypeReport Time
Bengaluru Total Blackout 3 hours ago
Bengaluru Total Blackout 4 hours ago
Bengaluru Internet 5 days ago
Bengaluru Internet 10 days ago
Bengaluru Internet 10 days ago
Bengaluru Total Blackout 10 days ago

Nearby cities with recent reports

Bengaluru

3 recent signals

3 hours ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Hoodi, Karnataka

Latest outage, problems and issue reports in Hoodi and nearby locations:

  • JayPrashanth
    JayPrashanth (@JayPrashanth) reported from Bengaluru, Karnataka

    @MrsGandhi Why was BSNL forced to share its entire rural network - built on tax payer money - to Jio. Why was BSNL stopped from launching 4G for years? Why should a state run teleco (BSNL) be used to subsidize only Jio?

  • 879c50f54a37411
    Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, Karnataka

    Yes the best ftth number one in india for 777 per month. Support bsnl

  • MadhusoodanK
    MADHUSOODAN M K (@MadhusoodanK) reported from Bengaluru, Karnataka

    @PriyankKharge @NammaKarnataka_ Your father senior Kharge RUINED Labour Ministry. People like us retired from service is getting meagre Rs 1500 as monthly pension after 30 years of active service. BSNL was RUINED by Marian brothers and their Surya TV network telephone cabling free of charge.

  • RajasekharCK2
    Rajasekhar C K (@RajasekharCK2) reported from Bengaluru, Karnataka

    @CMDBSNL dear sir good morning my number is 9207348216 I facing network issue in my area alone for past 3 days . south end circle Bangalore Karnataka.will you ask your Karnataka collegues to rectify the same.i just ported my number from airtel to bsnl.prepaid 1999 plan.

  • 3f58ee17d4d34bb
    Venkata Giriappa. (@3f58ee17d4d34bb) reported from Bengaluru, Karnataka

    @rsprasad @DoT_India @pibchennai @PMOIndia @narendramodi @BSNLCorporate @DDNewslive @AmitShah @BJP4India @_DigitalIndia Number one service FTTH 777 speeds bsnl

  • ashwinsid
    Ashwin Siddaramaiah (@ashwinsid) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNLCorporate The prompt action (refund of deposit) is pending since June 2021. Now that @AshwiniVaishnaw has announced crores of rs for bsnl, please refund my deposit. Check previous tweet image which has customer id details

  • RajagopalM12
    Rajagopal.M (@RajagopalM12) reported from Bengaluru, Karnataka

    @PriyankKharge No salary to BSNL because mostly State Governments are utilising the service of BSNL but bills submitted by it are not paid by state governments in time As regards MNREGA utilisation certificates for amount earlier release are not submitted by the State Governments

  • deepakchopu
    Deepak (@deepakchopu) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNL_KTK I had applied for bsnl broadband 1 month back I got the message from bsnl also that it has been activated but still wiring has not done when I call the concern person he says tomorrow tomorrow from past 15 days I am calling him but no response and very bad experience

  • ravi91272
    Ravi Kumar (@ravi91272) reported from Bengaluru, Karnataka

    @siddaramaiah @BSNLCorporate @narendramodi Ohh If BSNL is revived,giving better service to Publc the JIO owner Modi close frnd will not be able to throw money for his personal stuff.Vulgar display of money.AA @ this guy are looting Indians hard earned money

  • RajagopalM12
    Rajagopal.M (@RajagopalM12) reported from Bengaluru, Karnataka

    @INCIndia @BSNLCorporate In every BSNL public relations office there are more than a dozen employees sitting idle every day . daily collections from post paid bill and sale of new sim does not exceed 5000. The staff does not have knowledge of new telecom policy to explain to the customer Better close

  • 879c50f54a37411
    Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNLCorporate ftth 777 great service highest speeds ever 53/46mbps support bsnl

  • koneru45
    Sudheer Koneru (@koneru45) reported from Kādgodi, Karnataka

    @DoT_India Have sent you my number in DM. Please help at the earliest. There is BSNL signal in this location,

  • Sanjeev_Khanted
    Sanjeev Jain (@Sanjeev_Khanted) reported from Bengaluru, Karnataka

    I went to take a replacement nano SIM at your Shankarpuram office, Bangalore and the staff asked me to pay ₹100 for a nano replacement sim. It should be free like Vi or under ₹25 like Airtel. No wonder no one uses BSNL now. BSNL sucks big time. @BSNL_KTK @BSNLCorporate

  • iNaveenR
    Naveen R (@iNaveenR) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNLCorporate @DoT_India @TRAI Dear BSNL, First you enable online acknowledgement for Mobile Connection or Porting requests, only then you can know the pathetic service of your personnel. Their reluctant response is causing you losses.

  • tkprakash1
    PRAKASHA TK (@tkprakash1) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNLCorporate I am still waiting for prompt action from bsnl to address my issue since more than 3 days.

  • AjitBhat10
    Ajit Bhat (@AjitBhat10) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNL_KTK @narendramodi After 2015 bsnl Service Will Be A Bad Day by Day Don't know What is the reason may be Private Company Pramotion Or Any reason 😜 So Bsnl Please tell Your Coustomer like we don't need Any Coustomer Port your Sim with another Private Telecome company

  • PramodRoadtrip
    Pramod Kadam (@PramodRoadtrip) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNL_KTK @BSNLCorporate Bsnl still facing problem since 1 week the internet speed is dead slow and we have complained many times and technician is not coming and answering the calls as well kindly help our landline numbe is 080-27688320

  • PramodRoadtrip
    Pramod Kadam (@PramodRoadtrip) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNLCorporate @_404_likha Bsnl still facing problem since 1 week the internet speed is dead slow and we have complained many times and technician is not coming and answering the calls as well kindly help our landline numbe is 080-27688320

  • priyaaarya
    Priyaa Arya (@priyaaarya) reported from Bengaluru, Karnataka

    @Lisa_Nova_Jena I dont remember using bsnl ever... Not even before 4g They were always pathetic... Ab 4g koi paagal hee higa kharchega for the pathetic service that was already running in losses

  • 879c50f54a37411
    Venkata Giriappa (@879c50f54a37411) reported from Bengaluru, Karnataka

    @BSNL_KTK today's ftth speeds 43/25 mbps great for lowest plan 777 per month support bsnl

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • asynctwt
    Arun (@asynctwt) reported

    @BSNLCorporate how do I activate VoLTE on my BSNL number? I am using 4G, but VoLTE is not working. Because of that, every time I get calls, the network goes down to 2G. This is in Kolkata.

  • AftabAlam938882
    Aftab Alam (@AftabAlam938882) reported

    @bsnl_care No signal my area pincode 274802 barwa ratanpur mathiya Sager sirsiya ,s tower is not working My area no signal / emergency call only Bsnl is slipping in kushinagar

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Cpprajapat07 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E116148768763 . Regards,  BSNL-Care (Neha)

  • KJoshipura
    Kashyap Joshipura (@KJoshipura) reported

    @AdvanceDexter I have paid advance subscription to BSNL….however Landline Internet are not working since 26042026….BSNL is saying that COPPER CABLE repairing is unfeasible. Wanted my consent for FTTH not interested for FTTH…BSNL should refund my advance amount.

  • crowndillip
    Dillip Patnaik (@crowndillip) reported

    Dear Customer, Your Complaint on service 0674-2545100 is registered.Your docket Number is 18493404900 Please contact BSNL Customer Care 1800 4444 for further queries.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Ayan_Chatterje Dear Customer, Greetings of the day! For assistance, please contact BSNL Customer Care at 1800-180-1503. Should you require any further information or support, feel free to reach out to us. Regards,  BSNL Care (Nishuka)

  • MustaqAhmedd
    Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 E096147901107....no network in our area.... no solution from BSNL

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @muhammadali_in Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1128148667244 . Regards,  BSNL-Care (Neha)