BSNL outages and service status in Uppugūda, Telangana
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Uppugūda, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Phone and Internet.
- Phone (80%)
- Internet (20%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Uppugūda, Telangana
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Uppugūda, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Uppugūda, Telangana
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Hyderabad.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Internet | 8 days ago |
|
|
Phone | 11 days ago |
|
|
Phone | 15 days ago |
|
|
Phone | 17 days ago |
|
|
Phone | 24 days ago |
|
|
Phone | 1 month ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Uppugūda, Telangana
Latest outage, problems and issue reports in Uppugūda and nearby locations:
-
Susmithakatipelli.. (@Susmithakatipe1) reported from Hyderabad, TelanganaI hv tried of calling to bsnl customer care but response is found from there.Please solve my problem as soon as possible @bsnl_tt
-
B. Srinivas (@Clearsrini) reported from Hyderabad, Telangana@lovekapil143 @HYDTP @hydcitypolice @TelanganaDGP @cyberabadpolice The land on the left side belongs to BSNL which is practically unused and empty. Some of it can be taken over for road widening and provide relief to the problems at that junction. Also with new flyover ramps being planned at that junction the road width has to be increased.
-
हर्षवर्द्धन (@Harshvardhan_km) reported from Rājendranagar, Telangana@rsprasad @BSNLCorporate Sir the service of BSNL is deteriorating day by day in Hyderabad. Plz look into it. 🙏
-
Mahipal Reddy Kolan (@MahipalKolan) reported from Rājendranagar, Telangana@CMDBSNL bsnl should review to provide the wifi calling facility like Airtel & jio to get rid of issue of indoor network coverage .
-
Haragopal Vajjha (@haragopalvajjha) reported from Annāram, Telangana@CMDBSNL after complaining for 8 times the landline 040-27807024 no one is attending the repair of a super senior citizen. The phone is dead for the past 3 months.simply the complaints are closed without correcting. This is the fate of a Bsnl user request to help.
-
M.L.Bharat (@Badasaar) reported from Rājendranagar, Telangana@subaash333 @nagellatrinath @CMDBSNL @BSNLCorporate @bsnl_tt @BSNL_RJ @BSNL_TN @BSNL_MH @BSNL_CHTD @BSNL_HP @BSNL_KL @BSNL_KOTD @TelecomTalk @ETTelecom @telecomlead @Telecommin @Paytm @amazonIN @bsnlteleservice @CNBC_Awaaz @CNNnews18 @firstpost @BSNL_ka_Bandhan @abhinavtiwari36 @dattadubile @PawanMeena777 @kandurikarthik @Naman_BKN @neerja_tiwari @bhanupriyasv @Akhi4u121 It’s a fact that BSNL BB’s service worsened due to it’s employees. Time for them to accept the truth and correct the course for regaining lost trust.
-
Srinivas Koneti (@koneti_srinivas) reported from Annāram, Telangana@rsprasad BSNL services Becoming WORST in HYDERABAD, Telangana due to BAD performance of staff. No drinking water/ Toilets at customer service centres particularly in MUSHEERABAD BSNL exchange. Customer care Staff NOT ATTENDING DUTIES properly. So Kindly take action.
-
Suresh (@sureshperuri426) reported from Rājendranagar, Telangana@bsnl_tt @BSNLCorporate frequent call drops, poor signal, poor quality is nothing but BSNL
-
uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana@BSNLCorporate @Airtel_Presence one of the biggest MISTAKE port to bsnl i miss u airtel useless bsnl service 0,
-
PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana@BSNLCorporate I think the authorities of BSNL will provide CDMA, when land line wires broken, or not there. When private operators are providing CDMA connections, the GREAT BSNL, I think can provide the facilitate Customers.
-
हर्षवर्द्धन (@Harshvardhan_km) reported from Kumbarchalka, Telangana@narendramodi @AmitShah @BSNLCorporate Sir, the service of BSNL is deteriorating everyday in Hyderabad making it more prone to crimes as people are unable to contact one another. So, plz look into it. 🙏
-
Thadakamalla Ravi Teja (@ThadakamallaT) reported from Hyderabad, Telangana@bsnl_tt worst experience with BSNL . I have ported from Jio to BSNL by trusting them ,but the signal is too worst in Hyderabad. Even in some places there is no chance for 2G. Why you people are selling 4G sims Making people fools @BSNLCorporate
-
RideshJagirdarPress (@parasrj) reported from Hyderabad, Telangana@Airtel_Presence I am at All India Industry Exhibition, nobody is getting your service, very poor. We are using @BSNLCorporate Wi-Fi here. Thank You BSNL
-
Baldev Singh Thakur (@tbaldev) reported from Annāram, Telangana@BSNLCorporate @bsnl_tt Raised a complaint for phone dead with Service Request Number:123094959392. I’ve received this message without any resolution “Service Request Number:123094959392 is successfully Completed.Please call BSNL Customer Care at 1500 for more details. Thank You”
-
kshrikant (@kshrikant) reported from Rājendranagar, Telangana@BSNLCorporate 9989125261. I am not with BSNL for mobile it’s with Airtel my complaint was for refund of deposit on my@land line number
-
keerthi chandra (@keerthi199427) reported from Rājendranagar, Telangana@bsnl_tt @BSNLCorporate Hi BSNL, I have been associated with BSNL from last 11 years but now I decided to change some other network.. We are in a 4th Generation, but our BsNL still not providing good 2G signal. I'm very sad to leave BSNL. But I don't have any choice.
-
Anudeep Reddy🕉 (@anudeepreddy_07) reported from Rājendranagar, Telangana@BSNLCorporate : Why #BSNL tunes not working properly after getting proper rc even custcare people also did not have correct information.
-
Ansar Baig (@Mansarbaig4) reported from Hyderabad, Telangana@BSNLCorporate sir i have given complaint many times regarding my fibre internet which is not working properly but there is no response from last 2 months i went to charminar bsnl office hyderabad still there was action taken i request for strict action against this thanks
-
PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana@BSNLCorporate @BSNLCorporate not at all getting data, instead getting SMS from BSNL stating " youhavereached thespecifiedusage of data, you will be charged by operator" I must get 1.5 GB data, on my 9491276899. But BSNL Customer service: 6203483761, 9771642667askingbankinfo,why?
-
Subhash Gokari (@subhashgokari) reported from Rājendranagar, Telanganaworst internet service ever used in Hyderabad with BSNL network, very poor signals an low internet speed . Mobile : 9441633047 Location : Gandipet Mandal, Ranga Reddy Dist. 500086 If this poor signal continues for next 3 days I'll port to another network @BSNLCorporate @CMDBSNL
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BhavtoshBH Dear Customer, Greetings of the day! At this time, we do not have any updates regarding this matter. However, once we receive any information, we will notify you promptly. Thank you for your patience and understanding. Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, Greetings of the day! We have received feedback from the concerned department stating that "The issue has been resolved". If you continue to experience any difficulties, please feel free to reach out to us for further assistance. Regards, BSNL Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Cpprajapat07 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E116148768763 . Regards, BSNL-Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1015148250029). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)
-
Deb Kr Mishra (@DebKumarMishra2) reported@BSNL_KOTD @BSNLCorporate Recharged ₹319 via BSNL Selfcare App. Amount deducted, but recharge not done. Raised complaints and contacted customer care multiple times, but no resolution. Complaint marked “Resolved” without refund or recharge. Please resolve or refund ASAP.
-
Dr.Neelamegam (@neelamedico) reported@bsnl_care As usual the docket is closed. Means you are not for the customers . Only for the bsnl employees. I thought there would be some courtesy on the money of the customer. It's repeating open docket and closing it for formality
-
Shivam (@ShringiShivam) reported3. I was Always supportive of Dr. Rajan Framework that, smart minds never comes back to India once they Left for higher education, meanwhile in China is was complete opposite. 4. India never rewards invention, Companies like ISRO could become like BSNL in sometime.
-
Abhishek Saini (@abhishekS_27) reportedWhat a worst network and customer service @airtelindia has... Without any reason they suddenly turn down there customer data using facs. Lol Feels like #BSNL is way better than #airtel
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jambukeswaran Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1226149124739. Regards, BSNL-Care (Nishuka)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)