1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Secunderabad
BSNL

BSNL outages and service status in Secunderabad, Telangana

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Secunderabad, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone and Internet.
  • 80% Phone (80%)
  • 20% Internet (20%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Secunderabad, Telangana

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Secunderabad, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Secunderabad, Telangana

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Hyderabad.

CityProblem TypeReport Time
Hyderabad Internet 12 days ago
Hyderabad Phone 15 days ago
Hyderabad Phone 19 days ago
Hyderabad Phone 21 days ago
Hyderabad Phone 28 days ago
Hyderabad Phone 1 month ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Secunderabad, Telangana

Latest outage, problems and issue reports in Secunderabad and nearby locations:

  • md_rukn
    md_rsiddiqui (@md_rukn) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_ap_circle Sir when will BSNL improve its customer support. Our Landline is not working since last month continuous complaints made but no response.

  • Ali_khan_Nasir_
    Nasir Ali Khan (@Ali_khan_Nasir_) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate Dear Customer, your escalation with reference number 125220378064 has been Resolved. Please call BSNL Customer Care at 1500 for further queries. Thank you. They have closed issue as resolved..But in actual all issues remain the same... I don't know what to say.. Can anyone Help?

  • s4satishg
    Satish (@s4satishg) reported from Annāram, Telangana

    Sectors like defence, railways, BSNL purely deal with service and not profit & loss statements and are compelled to serve nook & corner of the country irrespective of geography, security, climate or viability. Now, how can one say that BSNL is under losses

  • SVSSUBRAHMANYA2
    SVS SUBRAHMANYAM (@SVSSUBRAHMANYA2) reported from Annāram, Telangana

    @CMDBSNL @arvind9963 Officers of the rank of JAG,SAG,HAG are not relieved despite issue of transfer orders. When lower level officers seek retention they are relieved forceably citing BSNL interest. Is interest of service only for lower levels.

  • kilari_murli
    Murali Kilari (@kilari_murli) reported from Hyderabad, Telangana

    In Two or Three months lo BSNL will Totally Closed ,,Total Employees Are Giving VRS ( Volentairly Retirement Scheme ) from last 15days,,May in future JIO will take over the BSNL broadband aswellas Mobile network . Modi ji & Ambaani ji BondinG .

  • PRAKASH98629030
    PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate I am a FAN of BSNL. Unfortunately I am not getting even ".5" GB data ! Out of 3.5 GB/ Day. Painful to say that "NO SIGNAL" Even in cities like Hyderabad and BANGALORE! Every time brought to the notice of authorities, but "NO RESPONSE NOR ACTIONS" WHAT TO DO. ????

  • avenkatavenu
    A V Venu Gopal (@avenkatavenu) reported from Annāram, Telangana

    Businessmen are to earn profit but #BSNL is just to serve the nation & for national security. #BSNL4G is most awaited service for indian as #BSNL is heaving great demands of 4G.

  • dwivedi_kush
    KUSH DWIVEDI (@dwivedi_kush) reported from Annāram, Telangana

    @bsnl_tt , @CgmTelangana I took a new sim yesterday, was told it's a 4G sim. It got activated during the midnight. To start internet service was told to message someone, how many steps are there, why can't all the procedures completed at once dear BSNL

  • VijayWriter
    VijayWriter (@VijayWriter) reported from Hyderabad, Telangana

    @jgopikrishnan70 Another surprise. Went to BSNL counter to pay bill. Asked to come again as systems not working due to power cut. Went again to pay, same answer systems down. Third time lucky, took two minutes to pay. Felt BSNL is dead and waiting for last rites.

  • RaoVPC
    VPC Rao (@RaoVPC) reported from Hyderabad, Telangana

    Very strange BSNL still in slumber when other telcos are running fast.3 days back filed complaint about dead land line. No response from their side till now.This is difference between private & Govt cos.When Govt &BSNL wake up to put in proper monitoring body to track complaints

  • koneti_srinivas
    Srinivas Koneti (@koneti_srinivas) reported from Annāram, Telangana

    @BsnlCmd BSNL services Becoming WORST in HYDERABAD, Telangana due to BAD performance of staff. No drinking water/ Toilets at customer service centres particularly in MUSHEERABAD BSNL exchange. Customer care Staff NOT ATTENDING DUTIES properly. So Kindly take action.

  • challa_gk
    ChallaGK (@challa_gk) reported from Annāram, Telangana

    @bsnl_tt Our Nation has got Independence and celebrating 72nd Republic day.But as a BSNL BB customer I am not celebrating,for the reason you have not made work simple.Since 15 days I am not getting my BB is not working well,inspite of complaints resuled in chavos Ac# 9000474937

  • Raj5261722
    rajesh mishra (@Raj5261722) reported from Medchal Malkajgiri, Telangana

    I have checked BSNL network it's good but not properly planned and advertised and not explained properly I understand it's government company

  • AfrozJavedHyd
    Dr. Afroz Javed افروز جاوید (@AfrozJavedHyd) reported from Hyderabad, Telangana

    @bsnl_tt bsnl portal not working properly, unable to view the bill for landline. Unable to take print for reimbursement purpose....

  • agyeya
    Agyeya Gupta (@agyeya) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_tt @DoT_India #bsnl #CustomerExperience making service request like address change #Online instead of going to a #brickandmortar office will #HELP

  • nssk1999
    N S S KOUSHIK (@nssk1999) reported from Annāram, Telangana

    A week back I tried to port form BSNL to airtel and it failed due to a UPC issue at @BSNLCorporate Now I request for an update about the situation as no one lifts the call on helpline due to lockdown @airtelindia can u help me regarding the situation

  • challa_gk
    ChallaGK (@challa_gk) reported from Annāram, Telangana

    @FinMinIndia When BSNL ,AIRTEL JIO telecom operators are offering ₹1699package for one year free calls to any network,data @1GB per day,100 sms per day,is it not proper to limit the reimbursement to the same amount to authorities.Qhich also saves much amount

  • CNandaKishore4
    C.Nanda Kishore (@CNandaKishore4) reported from Annāram, Telangana

    @Aadhaar_Care @UIDAIHyderabad The center is BSNL, ECIL, Hyderabad. I never said non-functional. They are not acting according to the written instructions in the form. I will be happy if you settle my issue than taking action on the person.

  • PRAKASH98629030
    PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate @BSNLCorporate not at all getting data, instead getting SMS from BSNL stating " you have reached the s. usage of data, you will... by operator" I must get 1.5 GB data, on my 9491276899. But BSNL Customer service: 6203483761, 9771642667 asking bank information, why?

  • challa_gk
    ChallaGK (@challa_gk) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate On 07.01.22 ₹788 paid as one of my deposit refund.I have another deposit refund amt of ₹3395 yet to be paid.This is due to my refund amt account divided into 2 orders by BSNL while passing the refund amt.Hope you are clear and take up.the issue.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • subhrajitcal
    subhrajit mukherjee (@subhrajitcal) reported

    @bsnl_care The problem is not solved,bsnl sim is not working this sending pin code। So what are you doing ,and what are solved।pls reply।

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Groutah Dear Customer, Sorry for the inconvenience caused. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 regarding your concern. If you face any further issues, please feel free to contact us. Regards, BSNL-Care (Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • Ranjeet_Badhe
    RB (@Ranjeet_Badhe) reported

    @bsnl_care Please fix broadband connection everyday there is outage from minutes to hours. Take action against the bsnl officers.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @edbishal Dear Sir, To disconnect your BSNL connection, kindly visit the nearest BSNL Customer Service Centre and submit a written disconnection request along with your ID proof and account details. Our team will process your request at the earliest. Regards, BSNL Care (Rashmi)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @snotyal1 Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E167151053665. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @personalbl67987 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1515150666002. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sudip_iitkgp Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E1423150247339 . Regards, BSNL Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @BellsNews23 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E1515150300973. Regards, BSNL Care