1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Pānihāti
BSNL

BSNL outages and service status in Pānihāti, West Bengal

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Pānihāti, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone, Internet, and Total Blackout.
  • The most recent signal from this area was received May 11, 12:00 AM GMT+5:30.
  • 55% Phone (55%)
  • 27% Internet (27%)
  • 18% Total Blackout (18%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Pānihāti, West Bengal

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Pānihāti, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Pānihāti, West Bengal

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Kolkata.

CityProblem TypeReport Time
Kolkata Total Blackout 5 days ago
Kolkata Internet 8 days ago
Kolkata Phone 10 days ago
Kolkata Phone 11 days ago
Kolkata Phone 13 days ago
Kolkata Phone 14 days ago

Nearby cities with recent reports

Kolkata

1 recent signals

5 days ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Pānihāti, West Bengal

Latest outage, problems and issue reports in Pānihāti and nearby locations:

  • TrivediDKr
    D.K Trivedi (@TrivediDKr) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD Everytime msg is received as your complaint has been resolved but no solution provided. Why should anyone pay for dead phone line every month since March'20. Even during Covid period(thereafter long bsnl strike)of 2 months same msgs sent always. No one rings to verify

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    @BSNLCorporate Very bad internet connection of BSNL in Rairangpur Address- murmuchak,mandirsahi Ward Number 3 house Number 2 Pin- 757043 @BSNLCorporate @BSNL_OR

  • Roopak165
    Rupak Dutta (@Roopak165) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD Nobody cares when you lodged complaint on fault booking. My landline out of order for past 15 days. My Complaint on service 033-24076706 is registered. My docket Number is 16632662262. Is BSNL really dying?😰😰😰

  • jhajitwts
    Govind Jha (@jhajitwts) reported from Kolkata, West Bengal

    Why people have problem in both? #disinvestment #investment #BSNL

  • SunilKumarSur2
    Sunil Kumar Sur (@SunilKumarSur2) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD #Talk to BSNL CGMCTD D/Sir, My landline telephone number is 033-25525460 It is dead on 03.06.2021. Your department assured me on 15.7.21 for restoring my landline service within 10 days. Please expedite the process. This will be helpful to me, a supersenior citizen .

  • anibik
    BIKASH MISHRA (@anibik) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD @BSNLCorporate Hi I Lost My BSNL Sim card today , need a help to recover Same. Please suggest

  • sudhaan21
    Sudhaan (@sudhaan21) reported from Nabaghara, West Bengal

    @BSNL_KOTD #bsnl signal down at

  • FrancisAvishek
    Francis Avishek Roy (@FrancisAvishek) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNLCorporate Thanks For Replying. I hope this problem is solved soon. We firmly believe that #BSNL will not disappoint us. My BSNL number-9903227227 Alternative Number-9143395122 For further Communication. Till network restoration we are not able to use Internet facility.

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @CGM_CTD_BSNL

  • rational_folk
    Shadab Ahmed (@rational_folk) reported from Hāora, West Bengal

    @RajeshS72141064 @BSNL_HR Modi era is the reason for crippling BSNL. In Manmohan era BSNL was the first to introduce cutting edge 3G network in India. In Modi era it still doesn't have 4G.

  • arvind_ntiwari
    Arvind N. Tiwari (@arvind_ntiwari) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD @BSNLCorporate Dear Team,my landline services are getting hampered/disconnected very often. The service man is stating that handset needs to be changed but their office had stopped providing replacement for landlines..!! Is it as per the policy of BSNL? Any luck here?

  • RanaBha44995352
    Rana (@RanaBha44995352) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD does BSNL WiFi Broadband service available in Sarsoona area?

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporatea @BSNL_KOTD @CGM_CTD_BSNL

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    @BSNL_KOTD BSNL has started 4G services partially in CTD area on 18-12-2020 But I can't able to access 4G in my Sumsung Galaxy M20 device name My PH-8777032041, Address-14/6 Nandalal chatterjee lane belepole Howrah santragachi pin-711104 plz help me out.

  • PabitraGoswami5
    Pabitra Goswami (@PabitraGoswami5) reported from Hāora, West Bengal

    What happened with BSNL Kolkata, is it PACKING for CLOUSURE? Call centre/ locking of Call is not functioning.Nobody is attending Telephone call in any office. Is it right time to surrender the link. LP and Broadband is remainig out of service more than 20 days, mails rtd

  • speakingfoolish
    Avik সেনগুপ্ত (@speakingfoolish) reported from Kolkata, West Bengal

    Hi, @BSNL_KOTD @BSNLCorporate @bsnltunes, I am a Happy User of BSNL for Last 2 Years. But now having an issue of setting the BSNL Tunes even after recharging with the Rs.499 plan. Pls help to get this resolved.

  • brajesh_kedia
    Mr. Brajesh Kedia (@brajesh_kedia) reported from Hāora, West Bengal

    @amazon @JeffBezos @BSNLCorporate Can you guys sort the issue yourself that why we can't recharge BSNL numbers on Amazon??

  • S_DasMe
    Sneha Das (@S_DasMe) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNLCorporate When...?? I'm asking for help from last 2weeks... But till now I didn't get any proper feedback from #BSNL

  • Sankar_I_Am
    Sankar Chakraborty (@Sankar_I_Am) reported from Kolkata, West Bengal

    Still now can't able to send text to that number i.e. 56161600 provided by @AxisBank to receive my customer id.Plz do some needful as because I need to send a prescribed text on that number from my registered number & I really don't want to leave BSNL for this reason. @BSNL_KOTD

  • ChetanSingh4U
    Chetan Singh (@ChetanSingh4U) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD Landline of my Office is dead from last 4 months, complaint several times through IVRS, called BSNL people , but till date no improvement, Felling Good that we got the monthly Bill from your end. So what is use of this team?? @BSNL_KOTD @BSNLCorporate

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @radhi_madhu Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Our team is working diligently to resolve your issue and will provide a solution soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL Care (sonu)

  • sudip_iitkgp
    Sudip Banerjee (@sudip_iitkgp) reported

    Charging customers without delivering the committed service is unacceptable. I am drawing the attention of the Consumer Forum to this matter. @BSNLCorporate @DoT_India #BSNL #ConsumerRights #NetworkIssue

  • Sundar9122024
    Sundar (@Sundar9122024) reported

    BSNL got disconnected again during live market hours while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no way to square-off positions. Traders can lose lakhs because of unstable connections. Had no choice, so we immediately booked Airtel ₹599 basic plan as backup.

  • SambathR1987
    Sambath Rajendran (@SambathR1987) reported

    BSNLCorporate @BSNL_CHTD BSNL FTTH at Maraimalai Nagar giving only 7–9 Mbps instead of promised 25 Mbps with frequent disconnections. Complaint raised multiple times since 26.04.2026, still no fix or response from vendor Karthikeyan. Please resolve immediately.

  • subhrajitcal
    subhrajit mukherjee (@subhrajitcal) reported

    @bsnl_care The problem is not solved,bsnl sim is not working this sending pin code। So what are you doing ,and what are solved।pls reply।

  • MUKESH456130
    Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported

    @bsnl_care Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal bars. Many businessme students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @personalbl67987 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1515150666002. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • MUKESH456130
    Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported

    @BSNLCorporate Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal barsMany business men students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network

  • SABYASACHI_IND
    SABYASACHI : सब्यसाची : ସବ୍ଯସାଚୀ (@SABYASACHI_IND) reported

    @bsnl_care Just wonderful. @BSNLCorporate is so fast at closing the issue that within two minutes they promptly closed the docket. If at all the same speed is observed at resolving the issue, bsnl would have been doing wonders in Indian telecom sector. Shameless bsnl team full of liars.