BSNL outages and service status in Navadwīp, West Bengal
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Navadwīp, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Navadwīp, West Bengal
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Navadwīp, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Navadwīp, West Bengal
Latest outage, problems and issue reports in Navadwīp and nearby locations:
-
Arunava Pramanick (@arunavapramanik) reported from Sāntipur, West Bengal@BSNLCorporate @CMDBSNL No Network connectivity in #Santipur as BTS down for last 4 days. No initiative to repair. BSNL is now to put in showcase. No suitable staffs to maintain mobile network. 3rd class. Shame for BSNL. I draw attention of higher authorities to look into this.
-
Avra Basak (@AvraBasak) reported from Nadia, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNLCorporate I have been using BSNL sim for more than 1 year but whenever I do normal topup, the money is automatically deducted. And Hello tune is set automatically. I still don't understand what it is doing. It happened before, I stopped it by calling customer care
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Narendra Singh (@NarendraS2026) reported@bsnl_care I regret to inform you that no action in the matter has been taken. Bsnl authorities are not taking any action but has closed docket without verifying the problem. No connectivity today also.
-
Deb Kr Mishra (@DebKumarMishra2) reported@BSNL_KOTD @BSNLCorporate Recharged ₹319 via BSNL Selfcare App. Amount deducted, but recharge not done. Raised complaints and contacted customer care multiple times, but no resolution. Complaint marked “Resolved” without refund or recharge. Please resolve or refund ASAP.
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Ayan_Chatterje Dear Customer, Greetings of the day! For assistance, please contact BSNL Customer Care at 1800-180-1503. Should you require any further information or support, feel free to reach out to us. Regards, BSNL Care (Nishuka)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)
-
Raghavendra राघवेंद्रा (@rag2406) reported@JM_Scindia @BSNLCorporate @BSNL_KTK Pls take steps to prevent frequent damage to BSNL Fibre Optics cable due to road digging, big lorries and tree branch snapping the overhead FO cable in residential areas. Due to this the exchange staffs and customers are badly affected.
-
Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported@TRAI BSNL network at Hayuliang-AP-792104 has been defunct for the last 30 days. Non is found caring about it. After tele. contact, non of the officials has so far acted to restore it.On raising the issue over ‘X’ a docket no. D2821142624741 has been provided. Pl help to restore
-
ठा. अनिल सिंह (@AnilSingh_007) reportedFrom the last hour there is a very low speed of @BSNLCorporate internet. The Internet reduces the connection after a particular interval. Voice quality, during the call is also a big issue. When these issues will vanish while others are ready to join the 6G club. Wake Up BSNL
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@personalbl67987 Dear Customer, We understand your frustration and apologize for any inconvenience. We take your feedback seriously and are actively working to resolve issues on the ground. Your satisfaction is our priority, and we are committed to improving our services. Regards, BSNL Care (vikas)
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNLCorporate My favourite BSNL please check that like a dangerous disease which comes back again and again your gotan tower not provide 4 g service again and again, please take proper medication and rectify asap