BSNL outages and service status in Konnagar, West Bengal
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Konnagar, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Phone, Internet, and Total Blackout.
- The most recent signal from this area was received May 11, 12:00 AM GMT+5:30.
- Phone (56%)
- Internet (33%)
- Total Blackout (11%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Konnagar, West Bengal
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Konnagar, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Konnagar, West Bengal
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Kolkata.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Total Blackout | 7 days ago |
|
|
Internet | 9 days ago |
|
|
Phone | 11 days ago |
|
|
Phone | 12 days ago |
|
|
Phone | 14 days ago |
|
|
Phone | 15 days ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Konnagar, West Bengal
Latest outage, problems and issue reports in Konnagar and nearby locations:
-
Souhitra Roy (@Souhitra_Roy) reported from Kolkata, West Bengal@Airtel_Presence @VodafoneIdea4 Hello, We got the PORT no, now any one can help? want to leave BSNL immediately.
-
Chiranjib Mukherjee (@Bharotia) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNLCorporate @MIB_India Why is BSNL not able to provide a satisfactory voice and net service to its customers ? Always facing problems either voice related or internet related. Country enjoying 5G but surprisingly BSNL not even able to provide 4G.
-
Mr. Brajesh Kedia (@brajesh_kedia) reported from Hāora, West Bengal@amazon @JeffBezos @BSNLCorporate Can you guys sort the issue yourself that why we can't recharge BSNL numbers on Amazon??
-
Mani Almal (@manialmal) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD Mail was sent given faulty LL number. Still dead but get daily SMS for payment. This is BSNL work culture and customer care?
-
Ravi Menon (@RaviMen48172263) reported from Kolkata, West Bengal@BSNLCorporate @DoT_India Finally my problem has been attended to yesterday from Bsnl, hope my line will work now undistrupted for some days . Thank you for the support 🙏.
-
Deb (@TechyDeb) reported from Kolkata, West BengalAfter upgrade to BSNL 4G , main balance automatically deducted even in data connection off. This problem is not only for me, everyone is facing this after upgrading BSNL 4G. @BSNL_KOTD
-
Chetan Singh (@ChetanSingh4U) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD Landline of my Office is dead from last 4 months, complaint several times through IVRS, called BSNL people , but till date no improvement, Felling Good that we got the monthly Bill from your end. So what is use of this team?? @BSNL_KOTD @BSNLCorporate
-
Arvind N. Tiwari (@arvind_ntiwari) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNLCorporate Dear Team,my landline services are getting hampered/disconnected very often. The service man is stating that handset needs to be changed but their office had stopped providing replacement for landlines..!! Is it as per the policy of BSNL? Any luck here?
-
Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal@BSNL_KOTD @k1k1m2 Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporate
-
Sukumar Goswami (@SukumarGoswam14) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNLCorporate Hi kindly look into this my landline is not working since long time (from last 7 month )I have made few complain against d same but still issue not resolved . It a a worst experience for me in ever. Very poor service @bsnl 033_24491161/64
-
राहुल रजक (@wrmNMh3cBB12Op4) reported from Hāora, West BengalVery bad 3G speed of in my area continuously complaining but no action taken by BSNL .Thinking to Port out my number Ph- +919432400194, +919432400249, +918777032041, Address- 14/6 Nandalal chatterjee lane belepole Howrah santragachi pin-711104 @BSNLCorporate @BSNL_KOTD @CMDBSNL
-
Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West BengalSuffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporatea @BSNL_KOTD @CGM_CTD_BSNL
-
S R (@SayantanRaha6) reported from Kolkata, West Bengal@CMDBSNL Hello sir, My father is retired employee of BSNL. Our landline is O.O.O from 2020 and we registered many complaints but no response from the team. I checked the status of complaints, it shows resolved. I tweeted and get the same response. Would be grt if U can help.
-
Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West BengalSuffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporate @BSNL_KOTD @CGM_CTD_BSNL
-
SSB (@KSSBSecular) reported from Kolkata, West Bengal@AshwiniVaishnaw went to surrender my father's bsnl landline... Told to come back on Saturday. Why can't these be done in one hour? Why so much of red tape? Can't we have a customer friendly approach?
-
Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal@BSNLCorporate But when the service will start in that area we want to use 4G service of BSNL very bad 3G /2G in my area . Total waste of money 🙏 an acceptable network.
-
Arup Halder (@ArupratanHalder) reported from Bārāsat, West BengalOur local BSNL Mobile network doesn't work properly. Please sir do something. Our pin code is 743234 (West Bengal) @BSNLCorporate @BSNL_KOTD
-
Tatharta Bera (@TathartaB) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNL_KOTD Phone lines are not working getting false ring..unable to contact customer care.. phone number is 03324770143 Its under Rajpur Sonarpur BSNL Telecom..Please look into this immediately and need a immediate resolution..
-
Atanu Sengupta (@senatanu66) reported from Kolkata, West Bengal@BSNL_KOTD 03325421089 gone dead down since 14th May. No idea how to make it alive again.This landline is solely for broadband usage.Hence do not find much reason to keep this line any more due to Pathetic services of BSNL technical team. Docket no 16120965782.Pls do the needful.
-
Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal@JioCare When I am facing problem I dam my details to your official Twitter but on that time your jio care can't reply me so I already port my jio SIM to BSNL and also stop using your jio fibre and I shipped to BSNL ftth. @BSNLCorporate GSM & ftth service are very good wonderful service
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your lead has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@JayP128394 Dear customer, Greetings of the day! To activate the VoLTE service, type 'ACTVOLTE' in a text message and send it to 53733. Once you do that, it might take up to 24 hours for the service to activate. Regards, BSNL-Care (Sangita)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
Aryan Raj (@aryanrajseo) reportedI reached BSNL exchange to close my BSNL fiber and i needed to write a letter just to close my connection. Still living in 90s. Their self care portal, site, all broken. No one to reach, complain. No responsibility on anyone. Not a single email id to contact anyone. #bsnl
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@ABHIJITHANAND9 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. We want to inform you that our team is actively working on your complaint number (E141150145150 ) and will contact you soon with a solution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
Inderjeet Kumar (@Inderjeetkumar_) reported@bsnl_care However,when I contacted another BSNL staff member regarding my reserved number and SIM issue,I was told “main kuchh nahi kar sakta” and “main tumko pahchaan nahi raha hu.” This is very unprofessional and confusing for customers.Kindly provide proper support and clear resolution.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@aryanrajseo Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1529150501042. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.