1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Malakpet
BSNL

BSNL outages and service status in Malakpet, Telangana

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Malakpet, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone and Internet.
  • 80% Phone (80%)
  • 20% Internet (20%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Malakpet, Telangana

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Malakpet, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Malakpet, Telangana

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Hyderabad.

CityProblem TypeReport Time
Hyderabad Internet 12 days ago
Hyderabad Phone 15 days ago
Hyderabad Phone 18 days ago
Hyderabad Phone 20 days ago
Hyderabad Phone 28 days ago
Hyderabad Phone 1 month ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Malakpet, Telangana

Latest outage, problems and issue reports in Malakpet and nearby locations:

  • RAJESHAGARWAL10
    RAJESH AGARWAL (@RAJESHAGARWAL10) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @AshwiniVaishnaw Sir using BSNL Landline for past 20 years via No:040-27720893.The Landline is not working for past 1 month and hampering business. Is revival of BSNL going to happen?

  • EkaYadiki
    Eka (@EkaYadiki) reported from Naubat Pahār, Telangana

    @rsprasad @OfficeOfRSP @BSNLCorporate @narendramodi @PMOIndia Dear All , it seems BSNL employees salary is due for the last two months. And also no date fixed to deposit VRS settlement amount. Requesting you to look and issue orders to deposit their salaries immediately.

  • ukiran32
    uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate **** u bsnl looters dacoits lairs useless **** SERVICE

  • trailokyapatra1
    trailokya patra (@trailokyapatra1) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_tt Other service providers: internet discontinue internet few times BSNL fibre net: we will give u internet connection occasionally It's the 4 th time in this week internet is not working

  • skashrafzakey
    Ashraf_Zakey_Shaik (@skashrafzakey) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate @BSNLTSSaidabad Hi bsnl, i reside of miyapur unfortunately my #BSNL signal was lost tried many attempts no resolution can you pls check mob;7893899506 Hoping for result....

  • md_rukn
    md_rsiddiqui (@md_rukn) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_ap_circle Sir when will BSNL improve its customer support. Our Landline is not working since last month continuous complaints made but no response.

  • parasrj
    RideshJagirdarPress (@parasrj) reported from Hyderabad, Telangana

    @Airtel_Presence I am at All India Industry Exhibition, nobody is getting your service, very poor. We are using @BSNLCorporate Wi-Fi here. Thank You BSNL

  • ngadeonline1
    narendra gade (@ngadeonline1) reported from Rājendranagar, Telangana

    @manojsinhabjp ph. 08413 233096,Narsingi ex.Internet failed Sunday 10.15am. My complaint to SDE concerned was ignored. Fixed only at 12.15 pm Monday,bank also cld not work, suufferd much business. Ppl work in BSNL don't know, whn WE SLEEP, WORLD AWAKE. Just encounter such ppl.

  • srinivas0611
    Srinivas Reddy (@srinivas0611) reported from Annāram, Telangana

    We require BSNL to compete with other private operators. Kindly intervene, @narendramodi @rsprasad @PMOIndia kindly help and revive BSNL now. #BSNL4GNow

  • agyeya
    Agyeya Gupta (@agyeya) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_tt @DoT_India #bsnl #CustomerExperience making service request like address change #Online instead of going to a #brickandmortar office will #HELP

  • MahipalKolan
    Mahipal Reddy Kolan (@MahipalKolan) reported from Rājendranagar, Telangana

    @CMDBSNL bsnl should review to provide the wifi calling facility like Airtel & jio to get rid of issue of indoor network coverage .

  • sakhader9687
    s a khader (@sakhader9687) reported from Annāram, Telangana

    @TRAI Hello i am consumer of GTPL T V CHNL Local cable operator not follow trai instruction as 30days month only but not at Feb month RMN 9490382377 a6 bsnl qrters vinaynagar Hyderabad please advise what can I do erliar I send a detailed complaint to TRAI

  • challa_gk
    ChallaGK (@challa_gk) reported from Annāram, Telangana

    @bsnl_tt Our Nation has got Independence and celebrating 72nd Republic day.But as a BSNL BB customer I am not celebrating,for the reason you have not made work simple.Since 15 days I am not getting my BB is not working well,inspite of complaints resuled in chavos Ac# 9000474937

  • AfrozJavedHyd
    Dr. Afroz Javed افروز جاوید (@AfrozJavedHyd) reported from Hyderabad, Telangana

    @bsnl_tt bsnl portal not working properly, unable to view the bill for landline. Unable to take print for reimbursement purpose....

  • pcdhyd
    P.CHANDU (@pcdhyd) reported from Annāram, Telangana

    @PMOIndia : Once we start depending on Online Education, service providers may take an advantage to increase the tariffs Strategically. Lot of focus on BSNL - Increasing the customer base, reducing tariff - speeding 4g, 5g services, ensuring quality of data related essential

  • Susmithakatipe1
    Susmithakatipelli.. (@Susmithakatipe1) reported from Hyderabad, Telangana

    I hv tried of calling to bsnl customer care but response is found from there.Please solve my problem as soon as possible @bsnl_tt

  • keerthi199427
    keerthi chandra (@keerthi199427) reported from Rājendranagar, Telangana

    @bsnl_tt @BSNLCorporate Hi BSNL, I have been associated with BSNL from last 11 years but now I decided to change some other network.. We are in a 4th Generation, but our BsNL still not providing good 2G signal. I'm very sad to leave BSNL. But I don't have any choice.

  • Ganesh0519
    Ganesh kumar (@Ganesh0519) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNLCorporate @bsnl_ap_circle We have landline connection since 10 years but since 2 months it's not working, have complaining daily by calling to customer care people and DGM also. But no one is taking care worst experience with bsnl in my life

  • ukiran32
    uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate world's worst garbage **** telecom company award is stolen by bsnl and they deserve it

  • shaiklatheef79
    shaik latheef (@shaiklatheef79) reported from Rājendranagar, Telangana

    @AshwiniVaishnaw @narendramodi Allocation of funds to support BSNL and MTNL must done immediately by giving 4g spectrum immediately and infrastructure to Build 5g it's too late otherwise all the private Operators are in 5g trials

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your lead has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @JayP128394 Dear customer, Greetings of the day! To activate the VoLTE service, type 'ACTVOLTE' in a text message and send it to 53733. Once you do that, it might take up to 24 hours for the service to activate. Regards, BSNL-Care (Sangita)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • aryanrajseo
    Aryan Raj (@aryanrajseo) reported

    I reached BSNL exchange to close my BSNL fiber and i needed to write a letter just to close my connection. Still living in 90s. Their self care portal, site, all broken. No one to reach, complain. No responsibility on anyone. Not a single email id to contact anyone. #bsnl

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @ABHIJITHANAND9 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. We want to inform you that our team is actively working on your complaint number (E141150145150 ) and will contact you soon with a solution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • Inderjeetkumar_
    Inderjeet Kumar (@Inderjeetkumar_) reported

    @bsnl_care However,when I contacted another BSNL staff member regarding my reserved number and SIM issue,I was told “main kuchh nahi kar sakta” and “main tumko pahchaan nahi raha hu.” This is very unprofessional and confusing for customers.Kindly provide proper support and clear resolution.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @aryanrajseo Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1529150501042. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @DBoobalan1994 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • soldierMunda
    Shera Sandhu (@soldierMunda) reported

    @BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.