1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Kāmārhāti
BSNL

BSNL outages and service status in Kāmārhāti, West Bengal

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kāmārhāti, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone, Internet, and Total Blackout.
  • The most recent signal from this area was received May 11, 12:00 AM GMT+5:30.
  • 46% Phone (46%)
  • 38% Internet (38%)
  • 15% Total Blackout (15%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Kāmārhāti, West Bengal

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kāmārhāti, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Kāmārhāti, West Bengal

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Kolkata.

CityProblem TypeReport Time
Kolkata Total Blackout 1 day ago
Kolkata Internet 4 days ago
Kolkata Phone 5 days ago
Kolkata Phone 6 days ago
Kolkata Phone 8 days ago
Kolkata Phone 9 days ago

Nearby cities with recent reports

Kolkata

4 recent signals

1 day ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Kāmārhāti, West Bengal

Latest outage, problems and issue reports in Kāmārhāti and nearby locations:

  • anibik
    BIKASH MISHRA (@anibik) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD @BSNLCorporate Hi I Lost My BSNL Sim card today , need a help to recover Same. Please suggest

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporatea @BSNL_KOTD @CGM_CTD_BSNL

  • nayan___das
    Nayan (@nayan___das) reported from Kolkata, West Bengal

    @TelecomTalk Bsnl completely Down at Kolkata No network. What about others circle? #BSNL

  • diptadip_mandal
    Diptadip Mandal (@diptadip_mandal) reported from Hāora, West Bengal

    @DoT_India Biswabangla Cable Forum Stopping bsnl people to deploy fiber broadband network, this is pathetic situation DoT people need to support us

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @CGM_CTD_BSNL

  • S_DasMe
    Sneha Das (@S_DasMe) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNLCorporate I'm requesting to everyone please don't purchase new #BSNL sim or please don't port your current no. to BSNL...Cz their 99%words are fake...They don't have proper 4G service in maximum areas...They cheated me badly so please BEWARE PEOPLE..🙏🙏@BSNL_KOTD @BSNLCorporate shame on u

  • manialmal
    Mani Almal (@manialmal) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNL_KOTD Mail was sent given faulty LL number. Still dead but get daily SMS for payment. This is BSNL work culture and customer care?

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    @BSNL_KOTD Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNLCorporate

  • SOUVIK68880053
    SOUVIK (@SOUVIK68880053) reported from Ghusuri, West Bengal

    @BSNL_KOTD my BSNL landline is not working for 2 months . *BRAVO says* Fault booked for 033-24078033 docket id is 16815501706 booking date 15-01-2023 20:24:15. Present Status = Resolved But actually it is not resolved

  • Tamoghn31136227
    Tamoghna (@Tamoghn31136227) reported from Kolkata, West Bengal

    @BJP4Bengal Why does BSNL have no or low coverage ? Just compare the state owned company of Norway - Telenor with our own BSNL...one is a Billion Dollar operator & the other with huge infrastructure is dying a normal death. Had BSNL got the support that Jio got, the story could've been diff

  • wrmNMh3cBB12Op4
    राहुल रजक (@wrmNMh3cBB12Op4) reported from Hāora, West Bengal

    Suffering from bad GSM service in BSNL very bad 3G network and my data is working as 0.9 mbps. Call drop problem PH- +919432400194 & +9194324 00249 Kolkata circle District- Howrah Address-14/8 Nandalal chatterjee lane belepole pin-711104 @BSNL_KOTD @BSNLCorporate

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    @BSNLCorporate I suggest BSNL as a customer please lunch official soft client app of BSNL for customer comfort and satisfaction thank you.

  • Sumitghosh7178
    Sumit Ghosh (@Sumitghosh7178) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNLCorporate @KolkataPolice Then he asked me to provide my gpay pin so that he can deduct Rs 2 and fix the BSNL issue for ever. I refused to provide my PIN, then he started threatening me that my BSNL connection will be disconnected and will never get resolved. @KolkataPolice cyber crime, plz take action.

  • manishsikhwal84
    Manish Sikhwal (@manishsikhwal84) reported from Hāora, West Bengal

    @BSNL_KOTD my BSNL prepaid no is not working, I m trying to recharge multiple times but recharge not done. Please do something

  • LazyTourer
    Lazy Tourer (@LazyTourer) reported from Hāora, West Bengal

    @TelecomTalk Game is beyond our wish. Capital Investment is huge for someone to start from scratch. One may follow example of UK, strengthen BSNL backbone then allow BT open reach type solution for smaller players to start. Otherwise, no hope

  • SadanandaPatra
    Sadananda Patra (@SadanandaPatra) reported from Hāora, West Bengal

    @DICEIANS @ImVAmishra @boxervijender Because BSNL infrastructure is further behind and poor quality, they don't have money to upgrade thier infrastructure, that's why. If they have 4G still they will not delivered good connection at all

  • PrakritiOjha
    Prakriti Ojha (@PrakritiOjha) reported from Kolkata, West Bengal

    @BSNLCorporate @BSNL_KOTD Bsnl landline is dead, wifi is not working, unable to reset password. Your executive promised he will visit today to attend to issues and is now saying that it will take another three days.

  • NathSoumyaditya
    Soumyaditya Nath Sharma (@NathSoumyaditya) reported from Hāora, West Bengal

    @JioCare When I am facing problem I dam my details to your official Twitter but on that time your jio care can't reply me so I already port my jio SIM to BSNL and also stop using your jio fibre and I shipped to BSNL ftth. @BSNLCorporate GSM & ftth service are very good wonderful service

  • Sayanti_NKDA
    Sayanti Majumder (@Sayanti_NKDA) reported from Pānchuria, West Bengal

    BSNL network is completely black out since yesterday. Please look into it. @BSNL_KOTD

  • diptadip_mandal
    Diptadip Mandal (@diptadip_mandal) reported from Hāora, West Bengal

    @BJP4Bengal @DrSukantaBJP Rishra Municipality Chairman with Local Cable Operator Syndicate stopped bsnl fiber broadband service in Rishra Area to benefit local cable Syndicate. Indirectly demanding ransom from BSNL. Issued several letter but no response from chairman

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • rahulkush3116
    Dr. RAHUL SINGH KUSHWAHA (@rahulkush3116) reported

    @BSNLCorporate @TRAI BSNL network is not working properly @ my place pin 231304, I face inconvenience due to a lack of proper network or no network.

  • DipakNavliwala
    Fr.Dipak Navliwala (@DipakNavliwala) reported

    @BSNL_GJ Still it's expensive. Please reduce the cost the normal people don't use somebody much internet and each place the connectivity is slow not faster. So BSNL having government support can provide this service at less price. Also make 1gb plan per day in a month.

  • apolitical45322
    apolitical (@apolitical45322) reported

    @JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.

  • MRIGANKA144910
    MRIGANKA B. DEBNATH (@MRIGANKA144910) reported

    @BSNLCorporate my wife’s SIM suddenly stopped working. Number is linked with Aadhaar & bank accounts. Siliguri BSNL office refused SIM replacement cause Aadhaar biometric is locked and OTP cannot be received due to dead SIM. Kindly help with manual verification/reissue urgently.

  • SukhjinderPal
    Sukhjinder Pal (@SukhjinderPal) reported

    At present in India, @airtelindia is the only true 5G network, @reliancejio sucks. Even at exact same point, airtel works like a bullet train whereas jio struggle to maintain even 4G speed. V! and BSNL were never in the competition.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)

  • vermavishal1829
    Vishal (@vermavishal1829) reported

    Facing issues with my BSNL sim. No incoming calls, no outgoing. All balance is gone. Not able to contact customer care as well on 1503 or 18001801503. Need assistance. @BSNLCorporate @TRAI

  • abhishekS_27
    Abhishek Saini (@abhishekS_27) reported

    What a worst network and customer service @airtelindia has... Without any reason they suddenly turn down there customer data using facs. Lol Feels like #BSNL is way better than #airtel