1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Aistala
BSNL

BSNL outages and service status in Aistala, West Bengal

Problems detected

Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Aistala, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Aistala, West Bengal

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Aistala, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 11: Problems at BSNL

BSNL is having issues since 12:50 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Aistala, West Bengal

Latest outage, problems and issue reports in Aistala and nearby locations:

  • AvraBasak
    Avra Basak (@AvraBasak) reported from Nadia, West Bengal

    @BSNL_KOTD @BSNLCorporate I have been using BSNL sim for more than 1 year but whenever I do normal topup, the money is automatically deducted. And Hello tune is set automatically. I still don't understand what it is doing. It happened before, I stopped it by calling customer care

  • rabindr13022653
    RABINDRA KUMAR MISTRY (@rabindr13022653) reported from Rānāghāt, West Bengal

    @rsprasad @BSNLCorporate Dear Sir My problem is that since I have ported from Idea to bsnl, my registration in bhim upi has failed, so my bank account cannot be linked, but sms charges are deducted. , I requested to you solve this problem Thank you

  • rabindr13022653
    RABINDRA KUMAR MISTRY (@rabindr13022653) reported from Rānāghāt, West Bengal

    @BSNLCorporate i have call bsnl customer care number 1503 but did not receive today . Why

  • pritambhowmickk
    Pritam Bhowmick (@pritambhowmickk) reported from Aistala, West Bengal

    BSNL 3G network is very low at Kalinarayanpur of Nadia District of WB #bsnl4g #BSNL @BSNLCorporate @BSNL_WB

  • arunavapramanik
    Arunava Pramanick (@arunavapramanik) reported from Sāntipur, West Bengal

    @BSNLCorporate @CMDBSNL No Network connectivity in #Santipur as BTS down for last 4 days. No initiative to repair. BSNL is now to put in showcase. No suitable staffs to maintain mobile network. 3rd class. Shame for BSNL. I draw attention of higher authorities to look into this.

  • rabindr13022653
    RABINDRA KUMAR MISTRY (@rabindr13022653) reported from Rānāghāt, West Bengal

    @BSNLCorporate @BSNLCorporate Dear Sir My problem is that since I have ported from Idea to bsnl, my registration in bhim upi has failed, so my bank account cannot be linked, but sms charges are deducted. , I requested to you solve this problem Thank you

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bhadjaviral
    vira (@bhadjaviral) reported

    @airtelindia just fu***dup with your service. Even BSNL network internet speed in my area is better than Airtel. Since I have been complaining for the third time but not resolved at all even your internet speed day today it's going worst. No customer executive support by Airte.

  • dilip_nathani
    Dilip Nathani (@dilip_nathani) reported

    @BSNLCorporate my parents were told that they can replace the BSNL landline to FTTH connection and no additional charges will be incurred. But now, they are getting 3x of bill. How can we resolve this issue? It is in vadodara

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VIGILANTE179 Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Your concern has been noted, and we are constantly working on improving our BSNL services. Regards, BSNL-Care (Sourav)

  • CJagotra
    डी सी जगोत्रा (@CJagotra) reported

    @NalinisKitchen @TRAI Already fed up with this NONSENSE. But to whom can complaint. Now created Oligopoly in this field and puppet officials,so called Govt regulators are hand in glove with these cheaters. Also face signal problem despite being charged unfair amount but can do nothing. BSNL got failed

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Raviranjan2345 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0729147202371. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • MustaqAhmedd
    Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported

    @BSNLCorporate @TelecomTalk E096147901107 this is my complaint for no signal...our area have not network signal from last 24 hours ....if you are choosing BSNL you have to wait for network signals because they have many technical problems in BSNL system

  • opchoubey1707
    Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported

    @TRAI BSNL network at Hayuliang-AP-792104 has been defunct for the last 30 days. Non is found caring about it. After tele. contact, non of the officials has so far acted to restore it.On raising the issue over ‘X’ a docket no. D2821142624741 has been provided. Pl help to restore

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @narayanbokaro Dear Customer, Greetings of the day!  We apologize for the inconvenience caused. Kindly share us your full address, pin code, nearest landmark, issue facing number, connection type (prepaid/postpaid), and an alternate number for better assistance. Regards, BSNL Care (Nishuka)